Skip to main content
Beantwoord

Activatie Keuzevoordeel Netflix blijft op "het kan het tot 30 minuten duren" staan

• 28 februari 2025
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Hallo,
Via KPN app keuzevoordeel Netfix gekozen.

E-mail ontvangen met koppel je account als ik op de link in de mail klik krijg ik:

“Sorry, het is druk. Daarom kan het tot 30 minuten duren voordat je de e-mail krijgt om Netflix te activeren”

Maar er zijn al uren voorbij.

Als ik daarna op de activatie link “https://externediensten.kpn.com/Activeren” klik staat er:

“Er zijn geen abonnementen die nog geactiveerd moeten worden.” ?

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Groetjes,

Hans

Beste antwoord door snowboardman

Uiteindelijk gelukt.

Gebeld met: 

1. KPN helpdesk die verwees me naar Netflix want alles stond goed.
  2. Netflix helpdesk zag geen account en verwees me naar mijn uitleg weer naar KPN 
  3. KPN vertelde mij dat het druk was met aanvragen en dat ik het morgen opnieuw moest proberen.
  4. Vanavond met XS4all helpdesk gebeld, die vertelde dat dit probleem optreedt als het thuis account “internet / tv” niet gekoppeld is aan het producten platform in de KPN omgeving.

En idd dat was het probleem, na het toevoegen van het product en 15 min wachten verliep de activatie zoals beschreven!

Vond het zelf wel raar dat je dan wel kan switchen tussen de verschillend pakketten via de app…

Thanks @ helpdesk XS4all 👍🏻

Bekijk origineel

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37189 reacties
  • 28 februari 2025

Hallo ​@snowboardman ,

Hoe activeer ik Netflix bij KPN?

Nadat je Netflix hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmail van KPN. Daarna ontvang je een activatiemail, deze wordt door KPN en Netflix verstuurd. Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren.

1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan
  3. Log in met een bestaande Netflix account, of maak een nieuw account aan

Let op: Activeren van Netflix kan alleen vanaf het eigen KPN netwerk.

Activeren

Heb je de e-mail nog steeds niet ontvangen? Klik dan op de link hierboven. 

• Auteur
  • 5 reacties
  • 28 februari 2025

Heb ik gedaan van uit mijn eigen netwerk.

En als ik op de activatie link klik in jou bericht krijg ik:

“Sorry, het is druk. Daarom kan het tot 30 minuten duren voordat je de e-mail krijgt om Netflix te activeren. “

Als ik daarna klik op de stap eronder:

als ik hier op klik en inlog met mijn KPN-ID

krijg ik dit

Hoe nu verder?

• Auteur
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2025

Uiteindelijk gelukt.

Gebeld met: 

1. KPN helpdesk die verwees me naar Netflix want alles stond goed.
  2. Netflix helpdesk zag geen account en verwees me naar mijn uitleg weer naar KPN 
  3. KPN vertelde mij dat het druk was met aanvragen en dat ik het morgen opnieuw moest proberen.
  4. Vanavond met XS4all helpdesk gebeld, die vertelde dat dit probleem optreedt als het thuis account “internet / tv” niet gekoppeld is aan het producten platform in de KPN omgeving.

En idd dat was het probleem, na het toevoegen van het product en 15 min wachten verliep de activatie zoals beschreven!

Vond het zelf wel raar dat je dan wel kan switchen tussen de verschillend pakketten via de app…

Thanks @ helpdesk XS4all 👍🏻

Reageer