E-mail ontvangen met koppel je account als ik op de link in de mail klik krijg ik:
“Sorry, het is druk. Daarom kan het tot 30 minuten duren voordat je de e-mail krijgt om Netflix te activeren”
Maar er zijn al uren voorbij.
Als ik daarna op de activatie link “https://externediensten.kpn.com/Activeren” klik staat er:
“Er zijn geen abonnementen die nog geactiveerd moeten worden.” ?
Is er iemand die mij hiermee kan helpen?
Groetjes,
Hans
Beste antwoord door snowboardman
Uiteindelijk gelukt.
Gebeld met:
KPN helpdesk die verwees me naar Netflix want alles stond goed.
Netflix helpdesk zag geen account en verwees me naar mijn uitleg weer naar KPN
KPN vertelde mij dat het druk was met aanvragen en dat ik het morgen opnieuw moest proberen.
Vanavond met XS4all helpdesk gebeld, die vertelde dat dit probleem optreedt als het thuis account “internet / tv” niet gekoppeld is aan het producten platform in de KPN omgeving.
En idd dat was het probleem, na het toevoegen van het product en 15 min wachten verliep de activatie zoals beschreven!
Vond het zelf wel raar dat je dan wel kan switchen tussen de verschillend pakketten via de app…
Nadat je Netflix hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmail van KPN. Daarna ontvang je een activatiemail, deze wordt door KPN en Netflix verstuurd. Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren.
KPN helpdesk die verwees me naar Netflix want alles stond goed.
Netflix helpdesk zag geen account en verwees me naar mijn uitleg weer naar KPN
KPN vertelde mij dat het druk was met aanvragen en dat ik het morgen opnieuw moest proberen.
Vanavond met XS4all helpdesk gebeld, die vertelde dat dit probleem optreedt als het thuis account “internet / tv” niet gekoppeld is aan het producten platform in de KPN omgeving.
En idd dat was het probleem, na het toevoegen van het product en 15 min wachten verliep de activatie zoals beschreven!
Vond het zelf wel raar dat je dan wel kan switchen tussen de verschillend pakketten via de app…
Thanks @ helpdesk XS4all 👍🏻
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.