Skip to main content

Hoi,

Ik heb een email gehad dat het adres van 1 van mijn abonnementen van kpn compleet is gewijzigd. In mijn app staat het juiste adres. 

 

Overigens heb ik wel het internet abonnement overgezet op de naam van een oude huisgenoot. Ivm met die verhuizing. Dus ik heb nu maar 1 abonnement op me naam staan. Dat is mobiel 

Hoi @Cherrytreefactory. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je deze mail hebt ontvangen. Ik zal dit voor jou uitzoeken. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer(s) en mobiele nummer(s) achter willen laten in het KPN Forum profiel? Het mobiele nummer mag je achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Hoi @Cherrytreefactory. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je deze mail hebt ontvangen. Ik zal dit voor jou uitzoeken. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer(s) en mobiele nummer(s) achter willen laten in het KPN Forum profiel? Het mobiele nummer mag je achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord op jouw vraag hebt gekregen.