Skip to main content
Beantwoord

Combineerd abonnement - Thuis en mobiel met korting?

  • 23 July 2024
  • 8 reacties
  • 62 keer bekeken

Hoi!

Ik heb thuisinternet en een mobiel abonnement dat ik afzonderlijk in de maand betaal. Is er een gecombineerd abonnement dat korting geeft?
Bij voorbaat bedankt!

 

Als het goed is heeft u korting op uw mobiele abonnement toch? En 5 euro op uw thuis abonnement als u ook een streamingsdienst via KPN heeft.

KPN heeft geen gecombineerde thuis en mobiel in 1 abonnementsvorm.


Als het goed is heeft u korting op uw mobiele abonnement toch? En 5 euro op uw thuis abonnement als u ook een streamingsdienst via KPN heeft.

KPN heeft geen gecombineerde thuis en mobiel in 1 abonnementsvorm.

Bedankt voor je antwoord!
Goed om te weten dat er geen combinatiekorting is.

Ik heb geen streamingdienst bij kpn, dus..
Ik heb Hussel Internet 1 Gbit/s waar ik 63 euro voor betaal sinds de laatste factuur, en 22 euro voor mijn mobiel abonnement. (er is ongeveer 4 euro korting).

Ik denk dat ik het volgende maand laat aanpassen aan een langzamere internetverbinding en iets minder betaal. Het wordt een beetje duur!


Ik heb Hussel Internet 1 Gbit/s waar ik 63 euro voor betaal...

Is dat voor alleen internet? Zonder tv of telefoon?

Bij de nieuwste abonnementsvorm kost 1 gbit € 52,50. U kunt dat ook krijgen. Laat uw abonnement dan omzetten. Dus niet verlengen, echt omzetten naar de nieuwste abonnementsvorm. 


Ik heb Hussel Internet 1 Gbit/s waar ik 63 euro voor betaal...

Is dat voor alleen internet? Zonder tv of telefoon?

mijn factuurtitel luidt:
TV, Internet & Bellen
en daaronder staat alleen het internetabonnement vermeld. Ik heb nooit om tv of telefoonlijn gevraagd. Ik denk niet dat het bij mijn abonnement hoort.


Als u over gaat naar de nieuwste abonnementsvorm, dan bent u ruim 10 euro goedkoper uit. Als u echt alleen internet heeft.

Let wel: er zit geen KPN Veilig meer bij tegenwoordig. 


Welkom op de community @Rotem, met het combineren van abonnementen krijg je inderdaad korting op je mobiele abonnement en is er Entertainmentkorting mogelijk bij het Thuis abonnement.

Bij Telfort was er vroeger wel korting op het Thuis abonnement, maar daar was er juist weer geen korting op de mobiel. 

Zoals Nick al zegt kan je kijken naar de opties van de nieuwe abonnementsvorm, of dat voordeliger voor jou is. Je kunt ons daarvoor ook bellen, een collega kan dan samen met jou kijken naar wat je in je abonnement hebt en wilt.


 

Welkom op de community @Rotem, met het combineren van abonnementen krijg je inderdaad korting op je mobiele abonnement en is er Entertainmentkorting mogelijk bij het Thuis abonnement.

Bij Telfort was er vroeger wel korting op het Thuis abonnement, maar daar was er juist weer geen korting op de mobiel. 

Zoals Nick al zegt kan je kijken naar de opties van de nieuwe abonnementsvorm, of dat voordeliger voor jou is. Je kunt ons daarvoor ook bellen, een collega kan dan samen met jou kijken naar wat je in je abonnement hebt en wilt.

 

Dank u voor uw antwoord. Klopt het dat de nieuwste abonnementsvorm voor 1Gbit 52,50 is, zoals iemand hier opmerkte? Als ik mijn abonnement probeer aan te passen, krijg ik 62 te zien. Ik ben in de war.


Dank u voor uw antwoord. Klopt het dat de nieuwste abonnementsvorm voor 1Gbit 52,50 is, zoals iemand hier opmerkte? Als ik mijn abonnement probeer aan te passen, krijg ik 62 te zien. Ik ben in de war.

Hallo @Rotem ,

Je kunt verlengen buiten MijnKPN om en dan gaat het wel goed. 
 

Je kunt jouw abonnement fors goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan ook telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Maar let op: TV is niet verplicht, alleen internet kan ook. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

 


Reageer