Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel account koppelen

• 11 februari 2025
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Met het nieuwe combivoordeel krijg ik keer op keer e-mails en app notificaties over het koppelen van m’n account aan KPN:

“Vergeet niet je Videoland account te koppelen aan KPN”

Dit had ik direct gedaan dagen terug en alles werkt prima, maar de notificaties en e-mails om te koppelen blijven komen, vrij irritant..

Hoe kunnen deze stopgezet worden?

Beste antwoord door Otto73

Alex van KPN schreef:
Otto73 schreef:

Er staat dan dit:

Je hebt een abonnement via KPN, je kunt daarom niet bij ons opzeggen of wijzigen. Wil je meer informatie? Neem dan contact op met KPN

Dit staat in ieder geval goed, vreemd dus dat je die herinneringen krijgt. Heb je in de tussentijd weer herinneringen gekregen? 

Nee ik heb geen herinneringen meer gekregen, staat nu dus goed. 

Bekijk origineel

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23497 reacties
  • 11 februari 2025

Hi Otto, ik denk ook graag mee. 

Die e-mails hoor je alleen te krijgen als je account niet is gekoppeld, maar zo te lezen heb je dit wel gedaan. Om dit zeker te weten kunnen we dit het beste controleren. Wat zie jij link onder in beeld bij Abonnement en facturering als je inlogt bij Videoland? Zie je daar iDeal of dat de betaling via deren/KPN verloopt? 

• Auteur
  • Helper
  • 31 reacties
  • 11 februari 2025

Er staat dan dit:

Je hebt een abonnement via KPN, je kunt daarom niet bij ons opzeggen of wijzigen. Wil je meer informatie? Neem dan contact op met KPN

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23497 reacties
  • 14 februari 2025
Otto73 schreef:

Er staat dan dit:

Dit staat in ieder geval goed, vreemd dus dat je die herinneringen krijgt. Heb in de tussentijd weer herinneringen gekregen? 

• Auteur
  • Helper
  • 31 reacties
  • Antwoord
  • 1 maart 2025
Alex van KPN schreef:
Otto73 schreef:

Er staat dan dit:

Dit staat in ieder geval goed, vreemd dus dat je die herinneringen krijgt. Heb je in de tussentijd weer herinneringen gekregen? 

Nee ik heb geen herinneringen meer gekregen, staat nu dus goed. 

Reageer