Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel & Huishouden aanmaken werkt niet en klanten worden benadeeld hierdoor

• July 22, 2025
  • 2 reacties
  • 97 keer bekeken

Beste KPN,

Ik wil graag aandacht vragen voor een veelvoorkomend probleem dat al maanden speelt: het niet kunnen activeren van CombiVoordeel doordat het aanmaken van een 'huishouden' via MijnKPN simpelweg niet werkt. Dit probleem zorgt ervoor dat ik, en blijkbaar veel andere klanten, onterecht géén korting of extra voordeel ontvangen waar we wél recht op hebben.

Op internet zijn er tientallen (zo niet honderden) meldingen te vinden van klanten die exact hetzelfde probleem ervaren. De pagina blijft hangen, huishoudens worden niet gekoppeld, of de site meldt vage foutmeldingen. De enige 'oplossing' die KPN soms biedt is “probeer het later nog eens” – terwijl het probleem structureel lijkt en inmiddels maanden duurt.

Het voelt alsof hier sprake is van opzettelijke misleiding: de voordelen worden wél beloofd, maar de techniek om het te activeren werkt niet. Hierdoor lopen klanten flinke kortingen mis, terwijl KPN stil blijft. Het roept de vraag op of dit een nieuw trucje is om klanten te laten betalen voor voordelen die ze nooit krijgen wegens te veel gedoe.

Wat mij betreft is dit programmawaardig voor Radar of Kassa, want het lijkt erop dat KPN hier systematisch klanten benadeelt.

Ik hoor graag een serieuze reactie van KPN – geen standaard tekst, maar een échte uitleg én oplossing.

Met vriendelijke groet,

Yannick

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@Yannick M, welkom op de KPN Community. Goed dat je ons hebt gevonden en jouw probleem hier deelt.

Balen dat het niet lukt om jouw KPN Huishouden aan te melden. Het kan inderdaad voorkomen dat dit niet werkt. Vaak werkt het op een late moment wel. Maar lukt het nou niet? Dan kan je ook altijd contact met onze klantenservice opnemen. Zij maken dit dan alsnog graag voor je in orde. Maak daarvoor een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 22, 2025

Het komt inderdaad soms voor dat het niet werkt. Bel de klantenservice 0800-0402 of maak een terugbelafspraak. Tot nu toe komt het altijd goed. Van die complottheorieën word ik wel een beetje flauw. De wereld wordt daar niet beter van. Doe daar niet aan mee is mijn advies.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 25, 2025

Hallo ​@Yannick M, welkom op de KPN Community. Goed dat je ons hebt gevonden en jouw probleem hier deelt.

Balen dat het niet lukt om jouw KPN Huishouden aan te melden. Het kan inderdaad voorkomen dat dit niet werkt. Vaak werkt het op een late moment wel. Maar lukt het nou niet? Dan kan je ook altijd contact met onze klantenservice opnemen. Zij maken dit dan alsnog graag voor je in orde. Maak daarvoor een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.