Skip to main content
Vraag

Combivoordeel ineens niet meer actief

  • 29 August 2024
  • 8 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik heb sinds 7 jaar Telfort en ben daarna mee overgeschakeld naar Kpn, met mobiel en met tv/internet. 

Mijn vriendin staat ook op dit adres met haar mobiel. 

Nu hadden wij altijd combivoordeel, maar door aanpassing van mijn abonnement (nog steeds Kpn) staat mijn combivoordeel van 2,50 inneens niet meer op het rekening afschrift. 

Wel de dubbele data en alles. 

Hoe komt dit? 

 

Mvg Dennis

@Dennisgh doordat je iets hebt veranderd aan je TFT abonnement ben je, je combi voordeeltjes kwijt 

Ps wat was de verandering precies


Hoi @Dennisgh, leuk dat je opnieuw hebt gekozen voor KPN! 💚

Ik begrijp dat je hiervoor een Telfort abonnement had. Met de vernieuwing van jouw abonnement heb je nu een KPN abonnement en daarmee ook te maken met andere voorwaarden. De Combivoordeel van Telfort is daarmee komen te vervallen. Maar als je nog steeds meerdere KPN abonnementen op jouw adres hebt, kom je wel in aanmerking voor de Combivoordeel van KPN!


Goedemorgen Denise,

 

Ik had al Kpn, sinds Telfort overgegaan is naar Kpn, ik heb ook Combivoordeel, staat ook in de specificatie bij mijn abonnement. 

Alleen die 2,50 korting op mijn abonnement staat niet bij het afschrift/afrekening, wel op specificatie als ik in Mijn kpn kijk in de app…, daar staat dat mijn abonnement 11,42 kost en op de afrekening 13

Dus op 1 of andere manier gaat het na contract verandering iets langs elkaar heen.

 

Ik heb een paar screenshots bijgevoegd

 

Hopende hierbij info te vinden waarom of hoe...

 


Heb je ook al op de specificatie van jouw factuur gekeken? Deze vind je vanaf bladzijde 2. En daar kun je zien hoe de abonnementskosten zijn opgebouwd. Als je jouw abonnement pas hebt verlengd, dan kan er één en ander verrekend worden waardoor de factuur anders uitpakt dan je zou denken.

Plaats hier anders eens een screenshot van de specificatie, dan kan ik met je meedenken.


Hierbij de specificatie.

Maar er staat gewoon de combivoordeel niet bij, terwijl ik ook kpn internet en tv heb, volgens mij. 

En daarvan die 2,50 korting

 

Mvg. Dennis


Hierbij de specificatie wat ik voor voordelen heb, met combivoordeel, maar deze 2,50 is er dus niet afgegaan op de rekening...


Vreemd dat het wel actief staat, maar niet op de factuur. Ik denk dat we hier dan te maken hebben met een kruising. Ik vermoed dat het op de volgende factuur wel goed staat. Is dit niet het geval? Laat het me dan gerust weten! Dan ga ik verder voor je op onderzoek uit.


Goedemiddag Denise,

 

Oke, bedankt voor het antwoord, ik zal het in de gaten houden en anders kom ik er op terug. 

Alvast bedankt. 

 

Mvg. Dennis


Reageer