Skip to main content
Vraag

Combivoordeel ineens verwijderd van mobiele abonnement

• July 8, 2026
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Goedemorgen,

De combivoordeel van mijn mobiele abonnement is sinds deze maand ineens verwijderd. Het abonnement zou €12,50 moeten kosten maar kost nu €15,00.

Zouden jullie dit kunnen herstellen?

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 8, 2026

Hallo ​@Joellam ,

Normaliter gaat dit automatisch goed. Mits jouw adres op beide abonnementen correct geregistreerd staat bij KPN. 

Hoe zet ik Combivoordeel aan?

Wij zetten de voordelen voor je aan, daar hoef je niks voor te doen. Je ziet de voordelen terug op je factuur. Als je de Entertainmentkorting wilt gebruiken, moet je wel zelf een entertainmentoptie kiezen. De € 2,50 korting op je mobiel abonnement verrekenen we dan automatisch.

Mis je toch voordelen? Dan kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN of de MijnKPN app

Combivoordeel

Je kunt het ook laten aanpassen door de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Auteur
  • July 8, 2026

Dit staat gewoon goed op de pagina. We hebben sinds deze maand onbeperkt bellen sms toegevoegd. Abonnement zou dan van 11,50 naar 12,50 gaan. Dit klopt op de factuur dus niet.

Ik kan momenteel niet bellen, dus heb via facebook een bericht gestuurd.