Skip to main content
Vraag

Combivoordeel langer dan een maand niet aan te passen

• 2 april 2025
  • 9 reacties
  • 46 keer bekeken

Momenteel kan ik mijn combivoordeel (netflix premium) niet meer aanpassen. Ook zie ik deze niet meer in mijn tabblad combivoordelen staan. 

Situatie: 

Vanaf 21 feb Netflix premium gekozen, deze op 21 maart aangepast naar 1Password individual. Echter blijft Netflix doorlopen en krijg ik bij 1Password Individual de melding dat de aanvraag hiervoor wordt verwerkt (al enkele weken). Hoe kan Netflix worden geannuleerd zonder een extra maand te wachten? Aangezien deze op 21 maart is aangepast zou deze wijziging al moeten zijn doorgevoerd. 

Daarnaast lijkt het erop dat er wijzigingen zijn doorgevoerd in het combivoordeel platform, enige tijd was mijn “level” onbekend en werd ik later op level 1 gezet. Nu weer op 3…. Hier gaat dus iets fout lijkt het :)  

9 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7611 reacties
  • 3 april 2025

Hi ​@PaulvdH en welkom bij de KPN Community. Goed dat je dit meldt! Niet de bedoeling dat dit zo lang doorloopt, dus ik raad je aan om hier een belafspraak met ons over te maken.

Je wordt dan gebeld door een van mijn collega's op een moment dat jou uitkomt en die kan het dan voor je rechtzetten. 🙂
Laat je weten of het daarmee gelukt is? Ik hoor het graag!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 4 april 2025

Hoi Sanne, dank voor je reactie! Dit heb ik al reeds gedaan, je collega kon me alleen helaas niet verder helpen. Er werd aangegeven dat zij ook niet de aanpassing kon doen en dat ik moest wachten. Ik ben er alleen bang voor dat na het wachten ik dit nog steeds niet kan aanpassen. Is er een andere manier dat hier naar kan worden gekeken? 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7611 reacties
  • 6 april 2025

Als je inlogt op je MijnKPN en dan naar het overzicht voor de Combivoordelen gaat, wat zie je daar dan staan? Je mag hier ook een screenshot van plaatsen. Poets dan wel eventuele privégegevens weg. 

Heb je toen je het voordeel wijzigde naar 1Password ook een bevestigingsmail ontvangen hierover? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 8 april 2025

Daar zie ik dat ik de keuze voor 1Password Individual heb gemaakt, echter wordt deze nog verwerkt (al enige tijd). Ook dus nog geen bevestigingsmail van gehad.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7611 reacties
  • 10 april 2025

Check. Dan wil ik ook even neuzen waarom het verwerken zo lang duurt. Wil je je communityprofiel zo volledig mogelijk aanvullen en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 10 april 2025

Top, dank! Zojuist het profiel zo volledig mogelijk aangevuld. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7611 reacties
  • 12 april 2025

Dankjewel ​@PaulvdH! Ik heb alles doorgenomen en ik kan er ook geen chocolade van maken. 1Password staat klaar om actief te worden, maar je hebt de korting er al wel voor op je meest recente factuur. Daarnaast hoort het niet klaar te staan, maar gewoon in te gaan. 

Ik heb een ticket aangemaakt voor de afdeling die over de Combivoordelen gaat. Het kan zijn dat ze telefonisch contact opnemen, dus mocht je door een onbekend nummer gebeld worden de komende 5 werkdagen dan weet je wie het is. 🙂
Mochten ze niet bellen, dan zou je vanzelf mails moeten krijgen die bevestigen dat het voordeel aangepast is.

Laat je weten of het gelukt is? 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Hi ​@PaulvdH, ik kon zo snel nog geen update ontdekken in onze systemen dus als dubbelcheck: heb je al wat vernomen? En al getest of 1Password nu wel werkt? Zo niet, laat het weten. Dan trek ik mijn collega's aan de mouw.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 16 april 2025

Hoi Sanne, nee zie nog geen verandering en er is nog geen contact met mij opgenomen helaas. 

Reageer