Skip to main content
Vraag

Combivoordeel: Onduidelijkheid na scheiding. Hoe splitsen we dit netjes af?

• December 12, 2025
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Hi Allemaal,

Vorig jaar met mijn toenmalige man internet van KPN afgesloten. Beiden hadden een kpn mobiel abonnement. Dus deze toegevoegd aan onze producten (in de app e.d.). 

Nu zijn we gescheiden, heb ik mijn eigen huis en eigen KPN internet. Nu heb ik aan mijn overzicht mijn telefoonnummer toegevoegd. 

Kreeg een melding over combivoordeel. Hier naar gekeken, gezien dat ik in level 2 zit omdat er twee mobiele nummers gekoppeld zijn. (ook dus die van mijn ex man) 

Nu wilde ik dus mijn combivoordeel aanzetten, mijn ex man heeft dit dus vanmorgen gedaan. Nu kan ik geen combivoordeel meer kiezen want dit is al gekozen? (geen mail oid) Terwijl voordat hij dit had gekozen, ik nog wel wat kon kiezen..... 

Als mijn ex man inlogt, ziet hij onder combivoordeel ook mijn nummer staan. Onder producten en abonnementen zien we niks van elkaar. Puur alleen bij het combivoordeel level overzicht. 

Nu wil ik graag dat wij elkaar niet meer kunnen zien, en gewoon allebei apart ons combivoordeel aan kunnen zetten. 

Ik kom er vanuit de app niet bij, want kan dus ook nergens zijn nummer vinden of info daarover (lijkt me ook logisch, maar dan alsnog vreemd dat we elkaar niet kunnen ontkoppelen?!) 

Iemand die me hierbij kan helpen? 

2 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • December 12, 2025

Het lijkt mij het beste dat je de klantenservice  0800-0402  belt

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Marjolein G, welkom op de community. Dat is niet handig inderdaad, als jullie beiden op een ander adres wonen zouden jullie abonnementen niet meer aan elkaar gekoppeld moeten zijn. CombiVoordeel wordt bepaald op basis van het adres namelijk. Woon jij mogelijk nog op hetzelfde adres? Dan kan het zijn dat hij het adres van zijn mobiele abonnement nog niet heeft aangepast, dat zal hij dan nog moeten doen. Dan kan hij ook zijn eigen CombiVoordeel kunnen gebruiken op zijn eigen adres.

Als jij bent verhuisd kan je het adres bij jouw abonnementen aanpassen, zodat jij niet meer bij zijn gegevens staat.

Als het jouw adres is waar de abonnementen nu staat kan je een terugbelafspraak maken via onze site, via die weg kan er snel met je meegekeken worden naar de voordelen en kan zijn nummer verwijderd worden bij jouw CombiVoordeel.