Skip to main content
Vraag

Combivoordeelpunten voor Multisim niet bijgeschreven in de Mijn KPN app

• January 27, 2026
  • 7 reacties
  • 67 keer bekeken

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16

Op 31 december afgelopen jaar heb ik mijn multisim op de Apple Watch geactiveerd. Volgens combivoordeel zou dat 2 punten op moeten leveren. Echter heb ik nu bijna een dikke maand verder nog steeds de punten niet bijgeschreven waardoor ik korting mis om in level 3 te blijven. Ik wil namelijk het e.e.a. aanpassen in mijn huidige abonnement.

7 reacties

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 27, 2026

Graag wil ik even ‘meeliften’ op dit topic. Op 28 november 2025 heb ik ook een Multisim actief gemaakt en het bericht ontvangen in MijnKPN app. Ook bij mij staan dit (nog) niet ‘bijgeschreven’ op mijn Combivoordelen account. Kunnen jullie dit onderzoeken?

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 28, 2026

Ter info: inmiddels even gebeld met 0800-0402 en een superaardige mevrouw gaat het in mijn geval doorsturen naar een afdeling die er over gaat. Alle vertrouwen dat dit goed gaat komen. 

@Chrizziey Wellicht zal je ook even een belletje eraan moeten wagen vanwege de verificatie procedure die in dit soort gevallen nodig is. 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 28, 2026

Zojuist gebeld door een andere vriendelijke dame van de afdeling Combivoordeel. Inmiddels is mijn level aangepast naar 3. Super! 👍🏼👍🏼

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • January 29, 2026

@driemaster Thanks voor de tip. Gebeld, medewerker snapte niet waarom ik uberhaupt belde als ik al in level 3 zat en wist ook niet dat je punten kreeg voor multisim. Hij zei namelijk dat je daar geen punten voor kreeg. Na de medewerker ingewerkt te hebben heeft die mijn voordelen gereset en nu staan ze erbij.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 29, 2026

Dat is super! Jij ook bedankt, ik was er zelf niet echt op gekomen. Na jouw post ben ik ook gaan kijken en ook bij mij niet bijgeschreven.
Af en toe moet je aan de boom schudden ​@Chrizziey voor het beste resultaat! 😜

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hey ​@Chrizziey. Er gaat dan duidelijk iets mis in het bijwerken van de Combivoordelen punten als dat na een maand nog steeds niet gebeurd is. En ook omdat ​@driemaster last van hetzelfde euvel heeft (gehad). Goed dat jullie beiden even gebeld hebben om jullie huishouden opnieuw te laten valideren en tegelijkertijd ook nog een medewerker bijgeschoold hebben ;) 

Dit neem ik sowieso even mee naar achteren en ga kijken of ik de juiste persoon kan vinden om dit bij aan te kaarten. Dank jullie voor het signaal! 

Wat ben je van plan om verder aan te passen aan je abonnement Chrizziey? 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 29, 2026

Bedankt voor je bericht ​@Arjan van KPN.
Overigens was, in mijn geval, het contact met KPN prettig en ik werd erg snel teruggebeld, terwijl ik in MijnKPN mijn level checkte, was het al ‘opgehoogd’ naar Level 3. Super!