Skip to main content
Beantwoord

Combivoordelen: Als bestaande klant van 1Password account overzetten naar KPN

• February 24, 2026
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Graag zou ik willen weten of ik ook voo 1Password als Combineer voordeel kan kiezen als ik al bestaande klant ben bij 1Password?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@mh88, goede vraag die jij stelt. Je kunt zeker kiezen voor 1Password als combivoordeel. Ook als je al een 1Password account hebt, kan je 1Password bij KPN bestellen. Activeer je account met je huidige gegevens nadat je 1Password bij ons hebt besteld. We zetten je account automatisch over. Al je gegevens blijven behouden.

4 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 26, 2026

Hallo ​@mh88, goede vraag die jij stelt. Je kunt zeker kiezen voor 1Password als combivoordeel. Ook als je al een 1Password account hebt, kan je 1Password bij KPN bestellen. Activeer je account met je huidige gegevens nadat je 1Password bij ons hebt besteld. We zetten je account automatisch over. Al je gegevens blijven behouden.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 2, 2026

Dank voor het antwoord. Is het ook mogelijk om na overstap (van 1PW Individual direct naar 1PW Individual via KPN Compleet) te upgraden naar 1PW Families? Of is dit niet mogelijk en moet je het voordeel via KPN dan stoppen, via 1PW direct upgraden en dan weer Compleet aanzetten? Ik heb gelezen dat binnnen KPN upgraden (nog) niet mogelijk is. Is het mogelijk om uitsluitsel te geven? Bij voorbaat dank.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Je kan je abonnement tijdelijk niet aanpassen van Individual naar Family, of andersom. We werken aan een oplossing, zodat je het straks wel kan wijzigen. Bedankt voor je geduld!

Wat je wel kan doen: download je wachtwoorden uit 1Password en zet je 1Password abonnement stop via MijnKPN. Als je abonnement is gestopt kan je Individual of Family bestellen. Upload daarna je wachtwoorden naar je nieuwe 1Password-account. ​@mh88 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 2, 2026

Dank voor het antwoord Jeroen. Begrijp ik goed dat een een gestopt abonnement via KPN niet automatisch weer gezien wordt als een normaal account van voor eventuele overgang van betaling via KPN? Anders zie ik niet in waarom je wachtwoorden zou moeten exporteren en vervolgens importeren in een nieuw account.