Goedemorgen
Tot zondag 18 oktober was ik KPN compleet, maar omdat ik mijn gratis zenderpakket Fox Sports wisselde voor het pluspakket, kreeg ik verschillende mails die elkaar tegenspraken. De eerste die ik kreeg dat mijn husselvoordelen waren gestopt, omdat ik Fox sports had opgezegd. Ik begreep daar weinig van, omdat ik compleet was, hussel was mij niet bekend. In ieder geval kreeg ik het pluspakket weer terug op TV, met melding dat ik deze de volgende maand wee kon ruilen. Ik kreeg daar maandag weer een mailtje van, dat mijn gratis pakket het pluspakket was, meteen gevolgd door een mailtje dat het pluspakket stop was gezet, en alle andere voordelen. Plus pakket had ik in eerste instantie nog wel. KPN gebeld, en de medewerker die ik aan de telefoon kreeg, begreep ook niks van de tegenstijdige mailtjes, en vertelde mij dat ik nog compleet was in het systeem, en dat ik de mailtjes kon negeren. Ik had al zo'n voorgevoel, en inderdaad even later was mijn pluspakket verdwenen. Maar weer gebeld, ook deze medewerker begreep er helemaal niks van, en heeft intern gebeld. Die medewerker kreeg ik aan de telefoon, en vertelde mij dat er veel verwarring was met Hussel en Compleet, waar de medewerkers ook niet goed raad mee wisten. Ik kon niet terug naar compleet, maar kon mijn internet, televisie, en vaste telefoon wel omzetten naar Hussel. Wat ik niet wist, was dat mijn mobiele abonnement, wat ik per 19 mei verlengd heb, een Hussel abonnement is. Ik heb nu wel een voorstel gekregen om mijn abonnement op mijn huisadres ook naar Hussel om te zetten, maar na de kortingsperiode betaal ik dan meer, voor hetzelfde als het huidige abonnement, tenminste zoals het voorheen was met de compleet voordelen. Ik begrijp hier weinig van, en vraag me af als ik Fox sport niet had omgewisseld met het pluspakket, of de compleet voordelen nog van toepassing waren. Ik vind dit maar een raar iets, en ben er helemaal gehusseld van, met dat gedoe van Compleet en Hussel. Het valt mij ook tegen hoe KPN met zijn trouwe klanten omgaat. Als ik had geweten dat KPN compleet af zou schaffen, had ik mijn mobiele abonnement niet met twee jaar verlengd. Juist door de voordelen van het compleet heb ik dit verlengd. Anders had ik net zo goed voor een andere provider kunnen kiezen, die goedkoper is, en ook nog meer data. Nu voel ik me gechanteerd, omdat ik nu twee jaar aan dat mobiele abonnement vastzit, en eigenlijk alle compleet kortingen kwijt ben, en om deze weer te krijgen, verplicht ben ook een hussel abonnement voor mijn huisadres te nemen om husselvoordelen weer te krijgen, wat uiteindelijk meer kost, voor precies hetzelfde wat ik nu heb. Kortom, in 1 woord waardeloos!
Â