Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben al jaren trouwe klant en ben altijd positief geweest over jullie diensten. Echter ben ik de laatste tijd niet meer zo positief door de volgende gebeurtenissen:

  • Interactieve TV was / is enorm traag.
  • Compleet voordelen zijn zonder vooraf aangegeven afgesloten
  • iTV pincode niet meer in te zien, en de reset pagina werkt niet

Nu is het iTV probleem aardig ingelost, maar de overige 2 problemen niet. Omdat FOX Sport nu over is gegaan op ESPN, vereist deze partij bij het kijken het abonnementsnummer en pincode. Voorheen was deze pincode makkelijk in te zien via de KPN-app, maar blijkbaar is dit er uit gesloopt. Ik heb geprobeerd de nieuwe https://www.kpn.com/service/televisie/pincode-itv/servicetool-pincode.htm te gebruiken binnen mijn netwerk, maar dit werkt niet.

Ik heb vanaf jullie kant geen enkel voordeel meer ontvangen na 4 jaar, steeds iets meer gaan betalen, en moet nu door het vervallen van de compleet voordelen weer gewoon als standaard abonnee gaan aftikken. Dit is voor mij onacceptabel en wil jullie tot eind februari de gelegenheid geven om een passende oplossing/tegemoetkoming te bieden.

Hoi @coeny0, welkom op het forum. 

Wat lastig dat jij tegen meerdere problemen met ITV aanloopt. Natuurlijk hebben wij nog steeds combinatie korting (KPN Compleet/KPN Hussel) ik zoek graag voor je uit waarom jouw korting is verdwenen. Ten tweede hebben we het inzien van de pincode moeilijker gemaakt omdat dit tevens een betaald code is en erg privacy gevoelig. Als jij jouw profiel aanvult met jouw postcode, huisnummer en 06-nummer dan kan ik jouw per sms een nieuwe code toezenden. 

Ik hoor graag van je! 

Â