Skip to main content
Vraag

De AH KPN 2 maanden bezorgbundel actiecode werkt niet

• September 10, 2026
  • 11 reacties
  • 153 keer bekeken

Hallo,
Via de KPN Extra's in de MijnKPN app heb ik een actiecode ontvangen voor 2 maanden gratis AH bezorgbundel. Helaas werkt deze code niet wanneer ik hem probeer te verzilveren bij Albert Heijn.

Ik heb contact gehad met de Albert Heijn klantenservice (zowel chat als telefoon), maar daar geven ze aan dat de code waarschijnlijk niet werkt omdat ik al een bestaand account heb en in het verleden al eens besteld heb. Deze uitsluiting staat echter nergens in de voorwaarden van KPN of Albert Heijn vermeld.

De geboden oplossing van AH was om een nieuw account aan te maken, maar dan verlies ik al mijn koopzegels en AH Premium. De medewerker zou het gaan uitzoeken, maar dit kan tot 5 werkdagen duren, waardoor de code inmiddels dreigt te verlopen.

Omdat deze actie vanuit KPN wordt aangeboden, hoop ik dat een KPN moderator hierin kan bemiddelen of een werkende code kan verzorgen. Alvast bedankt voor de hulp!

11 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 10, 2026

Hallo ​@oliviertjuhh ,

Er staat vast iets van doe je eerste bestelling. Dit stond bij een eerdere actie:” 

AH controleert de aanmeldingen op adres, e-mailadres e.d. 

Verder moet je ook nog eens een “leveringsabonnement” afsluiten: 

Zoals met bijna al die acties, is het doel om jou bij een ander bedrijf een abonnement aan te smeren. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 10, 2026

Nee staat er niet, ik maak ook geen gebruik van een andere actie of korting.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 10, 2026

OK ​@oliviertjuhh ,

Dit is (en dat blijkt ook uit jouw printscreen) een actie van AH. Je kunt daarom alleen bij hun terecht als de code niet werkt. KPN kan verder niets aan de voorwaarden veranderen.    

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 10, 2026

Ik zou graag willen weten waar de voorwaarden überhaupt staan hah, ah trekt hun handen er van af en zegt dat de voorwaarden alleen in hun interne netwerk te zien zijn... (mag dat..?)

Beetje jammerlijk dit x) 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 13, 2026

Heeft iemand nog een code voor mij? Ik kan de bezorgbundelactie alleen vandaag nog activeren, maar kan zelf de code niet meer aanvragen zo te zien. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 13, 2026

KPNBB8010794799

Geniet ervan, ik krijg toch geen hulp van ah/kpn om er gebruik van te kunnen maken. 

JanD
Wijsgeer
  • September 13, 2026

KPNBB8010794799

Geniet ervan, ik krijg toch geen hulp van ah/kpn om er gebruik van te kunnen maken. 

t.a.v. ​@Olav T 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 13, 2026

Helaas werkt de code (ook bij mij) niet bij een jaarabonnement. Of iemand anders heeft 'm snel gebruikt natuurlijk.... Iemand anders die een code voor me heeft. Dan ben ik je erg dankbaar!

JanD
Wijsgeer
  • September 13, 2026

Het was ook niet handig om de code in een openaar forum te zetten.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 13, 2026

Helaas werkt de code (ook bij mij) niet bij een jaarabonnement. 

Als je bij AH al bekend bent als bezorgklant met bv jouw huisadres of e-mailadres, dan zal dat programma de code niet accepteren. AH wil met deze actie nieuwe klanten binnenhalen. 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@oliviertjuhh, welkom bij de community! 😊

Ik heb het nog even nagekeken. De actiecode werd via KPN aangeboden, maar de bezorgbundelactie zelf liep via Albert Heijn en was bedoeld voor nieuwe bezorgklanten.

Bij het verzilveren controleert Albert Heijn of je aan de voorwaarden van de actie voldoet. Als je al bekend bent als bezorgklant, bijvoorbeeld via je account, e-mailadres of adres, kan de code daardoor worden geweigerd. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom de code bij jou niet heeft gewerkt.

De actie is inmiddels helaas afgelopen, waardoor de code nu niet meer verzilverd kan worden. Ik snap wel dat dit voor verwarring heeft gezorgd..