Skip to main content
Antwoord

Disney+ en Combivoordeel level 2

• October 12, 2025
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Binnenkort hebben we combivoordeel level 2. Als ik het goed begrijp kunnen we dan voor een gratis abonnement op Disney+standaard (de versie zonder reclame) van 10,99 per maand kiezen. 
Momenteel heb ik echter Disney+ premium op jaarbasis. Moet ik dat jaarabonnement nu omzetten naar een maandabonnement van 15,99 zodat ik op maandbasis alleen het verschil hoef bij te betalen?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@Bart Skendel, leuk dat je Disney+ als jouw Combivoordeel keuzeoptie kunt kiezen!

Ik grijp even naar ons Combivoordeel artikel. Je hoeft diensten zoals Disney+ niet stop te zetten als je die al hebt, en nu als keuzevoordeel gaat kiezen. Ik quote een stukje:

Keuzevoordeel: heb je het entertainmentpakket dat je kiest al?

Let op: Je hoeft diensten in het keuzevoordeel niet eerst op te zeggen. Kies bij ons het keuzevoordeel dat je wilt en log bij activatie via KPN in met je bestaande inloggegevens. Je account wordt dan automatisch overgezet.

We hebben alles overzichtelijk voor je op een rij gezet. Lees hier wat je eventueel moet doen:

community.kpn.com/kennisbank-factuur-142/al-je-entertainmentdiensten-op-een-factuur-bij-kpn-629183#Disney+

Voor Disney+ geldt ook dat je 't niet eerst stop hoeft te zetten. Gebruik bij het activeren je huidige Disney+ account om je nieuwe Disney+ abonnement (je keuzevoordeel) bij KPN te activeren. Ik ben benieuwd of het je op deze manier lukt!

4 reacties

• October 12, 2025

Je moet het niet omzetten. Je moet het stopzetten. Het account bij Disney blijft dan behouden, maar je kunt geen films meer kijken.

In MijnKPN activeer je Disney+. De door jou gewenste versie. Vervolgens krijg je via email instructies van KPN over hoe je het Disney+ account koppelt aan KPN.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Bart Skendel, leuk dat je Disney+ als jouw Combivoordeel keuzeoptie kunt kiezen!

Ik grijp even naar ons Combivoordeel artikel. Je hoeft diensten zoals Disney+ niet stop te zetten als je die al hebt, en nu als keuzevoordeel gaat kiezen. Ik quote een stukje:

Keuzevoordeel: heb je het entertainmentpakket dat je kiest al?

Let op: Je hoeft diensten in het keuzevoordeel niet eerst op te zeggen. Kies bij ons het keuzevoordeel dat je wilt en log bij activatie via KPN in met je bestaande inloggegevens. Je account wordt dan automatisch overgezet.

We hebben alles overzichtelijk voor je op een rij gezet. Lees hier wat je eventueel moet doen:

community.kpn.com/kennisbank-factuur-142/al-je-entertainmentdiensten-op-een-factuur-bij-kpn-629183#Disney+

Voor Disney+ geldt ook dat je 't niet eerst stop hoeft te zetten. Gebruik bij het activeren je huidige Disney+ account om je nieuwe Disney+ abonnement (je keuzevoordeel) bij KPN te activeren. Ik ben benieuwd of het je op deze manier lukt!

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 14, 2025

Denk dat ik toch abonnement opzeg maar dat heeft meer met timing te maken. Het combivoordeel gaat op zijn vroegst 14 november in en mijn jaarabonnement loopt op 12 november af.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ah ja, in dat geval snap ik dat je 'm liever eerst opzegt. Dan kan je 'm een paar dagen later weer activeren via je Combivoordeel!