Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding bij het aanmelden van combivoordelen

• January 21, 2025
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Dag,

Zowel ik als mijn vriend zitten voor mobiel aangesloten bij KPN. Wij huren ons huis en daarin zit ook internet&TV, ook van KPN.

Bij combivoordeel krijg ik continu een foutmelding en het lukt mij niet om een aanmelding te sturen. 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Kayleighm 

Welkom op de community van KPN.

Als het zelf niet wilt lukken om combivoordeel te activeren, omdat je een foutmelding krijgt, kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice van KPN.
Een medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan zorgdragen dat combivoordeel goed actief komt te staan op jullie KPN producten.

Telefoonnummer: 0800-0402

Of plan zelf een terugbel afspraak in, dan wordt je teruggebeld op het moment dat het jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Kayleighm 

Welkom op de community van KPN.

Als het zelf niet wilt lukken om combivoordeel te activeren, omdat je een foutmelding krijgt, kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice van KPN.
Een medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan zorgdragen dat combivoordeel goed actief komt te staan op jullie KPN producten.

Telefoonnummer: 0800-0402

Of plan zelf een terugbel afspraak in, dan wordt je teruggebeld op het moment dat het jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 23, 2025

Hi ​@Kayleighm, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Michel, waarvoor dank. 

Nog een toevoeging: het is belangrijk dat alle abonnementen op hetzelfde adres zijn, dat is namelijk een van de voorwaarden