Skip to main content

Sinds begin januari lag de glasvezelkabel bij mij binnen en actief. Met mijn bestaande abonnement kreeg ik het niet voor elkaar om op de glasvezelkabel aangesloten te worden. Allerlei problemen tussen onderaannemer en KPN. Vorige week mijn abonnement overgezet naar Hussel en prompt kan de glasvezel kabel wel aangesloten worden. 

Vandaag is dus de monteur geweest. Lekker snel internet maar mijn tv-ontvangers zijn blijven staan. Bij bellen naar 08000402 een zeer vriendelijke, maar niet heus, telefoonmedewerker aan de lijn. Ik krijg geen nieuwe ontvangers of ik moet mijn abonnement maar ophogen naar 4K. Bij gratie gods wordt er nu één nieuwe afstandsbediening opgestuurd terwijl ik 2 oude in gebruik heb. Een tweede is niet mogelijk om op te sturen.

Via een andere IP adres toch maar even gecontroleerd wat je krijgt bij het aangaan van een nieuw  abonnement. echt de 4k TV ontvangers

Je kunt dus beter je abonnement opzeggen om in aanmerking te komen voor een update van je apparatuur of een voordeel te krijgen. Als vaste klant mag je wel jaren betalen maar geen voordeel krijgen bij een aanpassing of upgrade. Schaam je, KPN. 

Hallo @JoostSew , bij de overgang van koper naar glas verandert alleen de informatiedrager, koper uit, glas aan. Verder verandert je IP-adres en je snelheid is nu symmetrisch.

Als de bestaande apparatuur naar de normen van KPN nog goed is, verandert KPN daar niets aan in hun groene streven naar duurzaamheid. Als je per se een 4K-ontvanger wilt hebben zul je een aanvullend 4K-abo af moeten nemen, maar of je er in de praktijk veel aan hebt is de vraag, want er zijn nog geen reguliere 4K-uitzendingen bij de publieke en commerciële omroepen.

Voor bestaande klanten heeft KPN maandelijks leuke aanbiedingen, de nieuwsbrief in de gaten houden.

 


Kpn zou zich moeten schamen als ze iedere klant nieuwe apparatuur gaat geven. Dat zou betekenen dat we altijd teveel hebben betaald. Daarbij moet de oude goedwerkende appartuur dan allemaal netjes vernietigd worden. Wat denkt u wat dat kost? Of bent iemand die goedwerkende apparatuur zomaar weggooit op welke plek dan ook. Het is al erg genoeg in deze wegwerpmaatschappij!!!