Skip to main content
Beantwoord

Geen bericht gehad over gewonnen tickets North Sea Jazz Festival

• June 26, 2026
  • 7 reacties
  • 33 keer bekeken

Goedemorgen!

Deze week werd ik gebeld dat ik twee tickets heb gewonnen voor het north sea jazzfestival. Ik heb alleen nergens iets van een bericht of mail gezien met de tickets of iig een bevestiging hiervan.

Groet

Adriaan

Beste antwoord door Rick_1985

Hier hetzelfde! Ja de man aan de telefoon zei dat we een bevestigingsmail zouden ontvangen. In ieder geval een geruststelling dat het probleem niet alleen bij mij is. 

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • Antwoord
  • June 26, 2026

Hier hetzelfde! Ja de man aan de telefoon zei dat we een bevestigingsmail zouden ontvangen. In ieder geval een geruststelling dat het probleem niet alleen bij mij is. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 26, 2026

Ben benieuwd naar de reactie van KPN!

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • June 26, 2026

Ik krijg nu een mail van seaters dat mijn mailadres niet bij de winnaars staat en de vraag (nadat ik dus klaag dat ik geen bevestingsmail heb gekregen) of ik de bevestigingsmail wil opsturen.. 
Echt schandalig als het nu niet doorgaat. 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • June 26, 2026

Kpn heeft gelukkig intern een bericht gevonden dat ik wel tussen de winnaars sta. 
Ze kunnen het waarschijnlijk maandag pas oplossen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 26, 2026

Oké, maar dan geldt mogelijk voor iedereen? 
heb je hierover met ze gebeld?

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • June 26, 2026

Ik heb gebeld: eerste persoon wist van niks en heeft me het mailadres van seaters gegeven die dus daarna stuurde dat ik niet tussen de winnaars stond.
Daarna nog een keer de klantenservice gebeld, die man begreep het probleem, en had wel de juiste info, maar diegene die de bevestiging kan sturen heeft al weekend, begrijpelijk ook. Hij stuurt ook meteen de info door naar diegene die er over gaat. Gaat dus helemaal goedkomen. 
Ik heb ook gezegd dat ik niet de enigste was, en de kpn community medewerkers pakken dit op, hoogstwaarschijnlijk krijg je maandag een bevestiging. 

Dat ze bij seaters (mail) letterlijk zeggen dat ik niet tussen de winnaars sta is denk ik ook de reden dat het mis is gegaan. Echt heel slecht. Seaters is niet bepaald een betrouwbare organisatie. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 26, 2026

Thnx voor de uitgebreide reactie!

ik wacht maandag even af…