Ik heb maandag 17 augustus met u telefonisch contant gehad over korting met KPN thuis en mobiel ik zou dan 5 euro korting krijgen en u zou mij een bevestigingsmail sturen maar die heb ik tot heden nog niet ontvangen.
Mvg Carola meijer
Ik heb maandag 17 augustus met u telefonisch contant gehad over korting met KPN thuis en mobiel ik zou dan 5 euro korting krijgen en u zou mij een bevestigingsmail sturen maar die heb ik tot heden nog niet ontvangen.
Mvg Carola meijer
Hoi
Hoi JasperÂ
Heb mijn gegevens zover als ik ze weet ingevuld.
Mvg Carola MeyerÂ
Bedankt voor de gegevens
Het Telfort mobiel abonnement is 26 januari overgekomen van Telfort naar ons, met behoud van de voorwaarden. Bij Telfort kregen de mobiele abonnementen alleen dubbele data, geen 5 euro korting. De korting was bij Telfort alleen op het Thuis abonnement. Bij KPN abonnementen is er bij de Thuis aansluiting een gratis zenderpakket mogelijk, die is ook actief: het Pluspakket.
De gene waar ik mee gesproken heb zei dat ik 5Â euro korting kreeg op mijn mobiel abonnement omdat Telfort nu onder kpn valtÂ
Â
Mvg Carola MeyerÂ
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.