Skip to main content

Ik heb knp mobiel, internet en tv.

Ons entertainment pakket is momenteelĀ 

ESPN compleet(4 zenders) en pluspakket ( en basis pakket).

Kan ik hier ook de gratis Netflix bij ontvangen of moet ik dan iets opzeggen vd combivoordeel?

Hoi ​@Nakena71! Kortingen zijn altijd mooi meegenomen, dus meer dan terechte vraag!

Heb je momenteel 5 euro entertainmentkorting? Dit is nog het oude voordeelmodel en vervalt als je iets wijzigt aan je abonnement. Je gaat dan over naar het nieuwe voordeelmodel met levels.

Wel level ben je momenteel? Je kan dat hier in MijnKPN terugzien. Op basis van jouw informatie gok ik Level 1 met 3 punten. In level 1 kan je kiezen uit:

• Gratis Netflix Basis t.w.v €8,99 p/m
  • Gratis ESPN Compleet t.w.v 14,99 p/m
  • Gratis 1Password t.w.v. 2,99 p/m

Ik denk dat jij het meeste er uit kan halen door te kiezen voor ESPN Compleet. Dan heb je 14,99 euro korting. Je kan dan altijd nog Netflix los aanschaffen of via KPN laten lopen.

Dit is maar ƩƩn voorbeeld en ik weet niet al jouw wensen. Gelukkig kan je dit ook maandelijks aanpassen. In dit topic kan je meer hierover vinden:

Ā 

Hallo, ik heb nu kpn tv en internet. Krijg er in augustus mobiel sim only bij.Ā 

Wat krijgĀ ik er dan gratis bij?

Hallo, ik heb nu kpn tv en internet. Krijg er in augustus mobiel sim only bij.Ā 

Wat krijgĀ ik er dan gratis bij?

Hoi! ​@Mout23Ā  Je wordt Level 1 als je Mobiel met Internet combineert. Dus jij zal dan in Level 1 zitten met twee punten, vanwege TV+. (obv jouw info die je nu deelt)

Je moet zelf vervolgens hier een keuze maken. Het gebeurd niet vanzelf.Ā 

Hoi ​@Nakena71Ā en ​@Mout23, afhankelijk van het level wat je bent als je alle producten gecombineerd hebt kan je kijken wat je gratis kunt kiezen. Het artikel in de eerste reactie van Jeff legt dit uit. Als je weet wat er allemaal bij je abonnement zit kan je daar kijken welk level je bent/wordt, en welke voordelen daarbij horen.

Hoi

Ā 

Ik had in mijn eerste bericht aangegeven wat mijn entertainment pakket is:) zit nu idd op lvl 1.

Dat entertainment pakket wat ik nu heb wil ik niet kwijt daarom mijn vraag kan ik die gwn behouden met gratis netflix.

Netflix betaal ik nu gewoon

Dat wordt uitgelegd in het artikel waar Jeff naar verwijst ​@Nakena71. Je krijgt het Pluspakket sowieso en daarnaast mag je 1 voordeel kiezen. In jouw geval is dat dus of ESPN, of Netflix Basic. Beide is niet mogelijk.

Reageer