Skip to main content

mijn kpn compleet is ook verdwenen toen ik afgelopen weekend pluspakket om wou zetten naar fox eredivisie.

kreeg eerst bericht dat het gelukt was en toen stond er in de ontvanger dat het wegens onderhoud niet kon in het weekend.

resultaat: pluspakket verdwenen, geen fox eredivisie en niet meer compleet, aanmelden daarvoor lukt ook niet: We kunnen niet alle producten die je probeert aan te melden, herkennen. Dit kan komen omdat niet alle gegevens goed zijn ingevuld.
Probeer je nogmaals aan te melden en check je gegevens.  

al drie keer gebeld, moet iedere keer een dag wachten

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

@jeweveel heeft u ook verlengt naar Hussel? Dan kunt u niet meer het pluspakket verwisselen voor het FOX Sports zonder dat het extra kost.


Hoi @jeweveel en welkom op het forum! Is het inmiddels gelukt om van zenderpakket te wisselen? Zo niet, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik op onderzoek uit. 


Bedankt voor het aanvullen van je profiel @jeweveel! Ik zie dat je op de 27e contact met ons hebt gehad hierover en dat mijn collega de wijziging een zetje had gegeven waardoor Fox Sports actief werd. Dit zie ik ook terug in mijn systeem. Kun je de Fox Sports zenders ook bekijken?


Ik heb niks meer vernomen, dus ik neem aan dat het na het contact met mijn collega inderdaad opgelost is. Zo niet, laat het gerust weten. 


Reageer