Heb net gelijk gebruikt gemaakt van de vernieuwde combivoordeel.
Had hier voor HBO gekozen.
Via de mail moest ik mijn KPN ID koppelen aan het HBO account.
Echter heb ik vorig jaar HBO meegekeken via het account van mijn zwager.
Deze stond nog in mijn telefoon….(maar was inmiddels al door hem opgezegd)
Nu is dus mijn KPN ID automatisch gekoppeld aan het HBO account van mijn zwager.
Hoe kan ik dit veranderen naar mijn eigen HBO account?
Beantwoord
HBO met vernieuwde Combivoordeel gekoppeld aan verkeerd emailadres
Beste antwoord door Alexandra van KPN
Ik heb al een reactie gekregen
We kunnen helaas niet zien met welk account je een activatie doet, en hier door ook geen wijzigingen voor je doen. Ik denk dat dit komt door een combinatie van privacyregels en het feit dat het om een abonnement bij een streamingsdienst gaat, die dienst en administratie zijn niet van KPN. Ik heb wel een paar tips voor je, die je kunt proberen:
- Als je met het ‘verkeerde’ account kan inloggen, dan kan je via de site van HBO Max zelf het e-mailadres aanpassen naar een andere e-mailadres. Als je ook niet kan inloggen, dan kan je via chat contact zoeken met HBO Max voor hulp hierbij.
- Je kunt op externediensten.kpn.com inloggen met jouw KPN ID. Daar vind je onder het kopje HBO Max jouw Support ID (een hele lange code). Dit is een uniek ID nummer die bekend is bij HBO. Mogelijk kan HBO met dit ID nummer zien waarmee het geactiveerd is en de nodige aanpassing voor je doen.
Lukt het met al deze stappen niet, dan zit er helaas niets anders op dan uitzetten, een maand geduld hebben, en daarna met het juiste account activeren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.