Skip to main content

Ik heb sinds vandaag mobiel, internet en tv op mijn adres staan, maar v word er niet wijs uit of de husselkorting goed gaat voor mobiel? Hoe en waar kan ik dat zien? Ik zie in de kpn app namelijk niets bij mobiel staan dat dit is gelukt.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid, topic verplaatst naar juiste categorie

Hallo @Pmoget ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

De verwerking duurt vaak enige werkdagen. Dus je ziet het niet meteen terug in de app. 


Hoi @Noordzee, bedankt voor je reactie.

Deze had ik zelf inderdaad ook gevonden, maar na t invoeren van mijn gegevens krijg ik datzelfde scherm weer terug zonder enige melding. Zo kun je dus nooit zien of t welnof jie goed gaat. Ook als ik dan t pluspakket wil aanschaffen, omdat deze gratis is bij internet, tv en mobiel staat er dat ik deze gewoon moet betalen. Al met al, niet erg duidelijk dus.. en zeker niet makkelijk. Je zou moeten denken dat ze net de kennis van nu iets beters kunnen verzinnen 🤣


Je zou moeten denken dat ze net de kennis van nu iets beters kunnen verzinnen 🤣

Hoi @Pmoget 
Zou je die laatste zin ook even kunnen ondertitelen? Ik kan er geen chocola van maken n.l. :sunglasses:
Overigens zoals @Noordzee al zegt het heeft tijd nodig voor je resultaten ziet.
Wacht je eerstvolgende factuur maar af, daar zal het wel op vermeld worden.


Hoi @Noordzee, bedankt voor je reactie.

maar na t invoeren van mijn gegevens krijg ik datzelfde scherm weer terug zonder enige melding. Zo kun je dus nooit zien of t welnof jie goed gaat. 

Je bent gewoon net iets te snel en enthousiast. Het abonnement is gisteren ingegaan. Het duurt altijd enkele werkdagen voordat KPN de administratie heeft bijgewerkt. En voordat je een KPN Husselkorting kunt terugzien, ben je zo minimaal een week verder. Zodra de koppeling is verwerkt, wordt het pluspakket getoond als gratis. Of eigenlijk : Je krijgt die korting te zien ten hoogte van het bedrag van het pluspakket. 

Kortom : Even geduld. Het komt nu vanzelf goed. Zeker als je inmiddels jezelf hebt aangemeld voor KPN Hussel via de aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden .     


Dank, we gaan t in de gaten houden