Skip to main content

Die cadeau kalender is ook een farce. Je krijgt een link om je aan te melden bij een ander bedrijf (seaters) om mee te dingen naar een prijs. Sigaar uit eigen doos.

Die kalender is leuk bedacht, maar net als de extra mb's, die niet zijn gekregen, heb ik er niets aan (is persoonlijk). Doe dan aan prijsverlaging ipv verhoging.

V.w.b. de extra mb's: heb al geopperd om dit over het jaar uit te smeren. Helaas geen reactie op gekregen. Is pas een jaar geleden.

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt, afgesplitst van topic

Hallo @Marissa86 , dat is wèl de bedoeling, want als KPN ook alle bestaande klanten wéér een cadeau gaat geven, dan rijzen de aboprijzen de pan uit, een sigaar uit eigen doos dus.

Toen je bij KPN kwam heb je toentertijd ook van een welkomstaanbieding gebruik kunnen maken.

KPN doet regelmatig aan acties voor bestaande klanten, onlangs een gratis of goedkoper tv-pakket voor 3 maanden en nu weer 5GB data gratis bij je mobiel.

Pardon?? 5gb data gratis??? Is dat voor iedereen? If yes: ik heb niks gezien/gekregen!

Smaakt die sigaar goed uit je eigen doos? 😡

Admin: post verplaatst naar eigen gemaakt topic


Prijsverlaging zou kunnen natuurlijk maar dat gaat uiteindelijk ten koste van het netwerk. Daar is dan minder geld voor. Dus geen sneller internet voor iedereen en geen glasvezel.  Is dat wenselijk?

Admin: post verplaatst 


Je hebt tenminste een sms gekregen dat je 5gb kreeg. Heb helemaal niks gekregen!

Admin: post verplaatst naar eigen aangemaakt topic


Hey @John1968, ik zie dat je in verschillende topics mengt en eigenlijk zelf de vraag hebt: heb ik ook 5 GB data van KPN Kado? Ja! 

Je ontvangt van ons een sms’je wanneer je buiten je wifi-netwerk zit en overgaat naar je mobiele data.

Je vindt de 5 GB Kado in je MijnKPN account → Alle bundels bekijken 

 Meer informatie: KPN Kado 5 GB data