Skip to main content
Beantwoord

Hoe activeer ik gratis Netflix?

• 6 februari 2025
  • 33 reacties
  • 40878 keer bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 17 februari 2025

is toch een normale vraag? Gewoon ‘nee’ volstaat

• Topper
  • 11 reacties
  • 22 februari 2025

Ik heb nu Netflix buiten KPN om en betaal extra omdat mijn dochter vanuit haar eigen huis meelift.

We hebben allebei KPN internet en TV en beide mobiel telefoon en internet. Moeten we nu beiden gratis. netflix activeren en houdt dan bij mij de Netflix betaling op? 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 26 februari 2025

Goedemiddag ​@Viudo en bedankt voor je vraag!

Als jullie allebei een KPN Internet + TV en een mobiel abonnement hebben, kunnen jullie allebei Netflix kiezen als KeuzeVoordeel op jullie eigen adres. Wanneer jij Netflix via KPN activeert en daarbij inlogt met je bestaande Netflix-account, stopt je huidige betaling bij Netflix automatisch.
Let op: Het is niet mogelijk om een ‘extra-lidplek’ te kopen als je Netflix via KPN afneemt, dus als je daar nu gebruik van maakt, komt dat te vervallen als je kiest voor Netflix via KPN.

• Topper
  • 11 reacties
  • 26 februari 2025

Mijn dochter heeft nu , als meelifter, wel eigen inloggegevens. Moet zij dan aangeven of ze een account heeft of niet. M.a.w. moet zij haar huidigen inloggegevens nog gebruiken of krijgt zij nieuwe?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 27 februari 2025

Ik moet eerlijk zeggen, ​@Viudo, dat ik niet direct zeker weet of een eigen ledenaccount wordt herkend als een volwaardig Netflix-account. Mijn verwachting is van wel.
Mijn advies is om haar te laten inloggen met haar eigen inloggegevens. Lukt dat? Dan is dat natuurlijk ideaal, omdat ze haar kijklijsten en voorkeuren behoudt. Lukt het niet, dan zal ze waarschijnlijk een nieuw account moeten aanmaken.

Ik ga dit intern navragen om zeker te zijn hoe het precies werkt. Laat je weten of het gelukt is? Ik ben oprecht benieuwd!

• Topper
  • 11 reacties
  • 27 februari 2025

Ik zie haar zaterdag weer en zal het dan even proberen

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 14 maart 2025

Ik ben he-le-maal vergeten om het antwoord aan jou terug te koppelen, ​@Viudo 😥 Sorry! Het moet lukken om in te loggen met haar eigen inloggegevens. Is dat in de tussentijd ook gelukt?

• Topper
  • 11 reacties
  • 14 maart 2025

Als het goed gaat gaan we het mogen proberen, ik laat nog wel weten of het gelukt is

Reageer