Skip to main content

Ik heb al geruime tijd KPN compleet. Nu las ik ergens op de site dat je de voordelen van een nieuwe klant kunt krijgen door je oude abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement af te sluiten. Even gebeld met de klantenservice die van deze mogelijkheid eerst niet gehoord hadden maar vervolgens wisten te melden dat je dan een of twee weken geen diensten van KPN meer hebt. Ik heb nog gevraagd of het een grapje was maar dat was het niet. Heeft iemand hier ervaring mee?

Hallo @Toontje2 ,

Sterker nog, pas na zo’n zes maanden lang geen abonnement kom je in aanmerking voor de welkomstkado’s. 
 

Je kunt wel overstappen van KPN Compleet naar KPN Hussel. Maar dat is lang niet altijd voordelig. Je raakt dan bv het gratis ESPN-pakket kwijt. Wel heb je bij KPN Hussel weer andere voordelen. Sinds kort bv een gratis pluspakket als je ook een mobiel abonnement hebt. De andere voordelen op een rijtje: 
 

Check in Mijn KPN of een overstap naar KPN Hussel gunstig is. En vergeet de kado’s voor nieuwe klanten. Die verstrekt KPN maar eenmalig 


Om de voordelen van een nieuwe klant te krijgen zul je…. een nieuwe klant moeten zijn. Bestaande klanten krijgen (doorgaans) gewoon de dienst geleverd waar ze voor betalen en krijgen regelmatig zaken als vouchers en dergelijke als extras. 

om als nieuwe klant binnen te komen betekend dit dat je daadwerkelijk een bepaalde periode geen klant kan zijn (hoe lang dat is durf ik even niet te zeggen). en dat is de enige methode om met zekerheid die voordelen te krijgen. 

Dat er in het proces wel eens iets misgaat en dat er vast en zeker verhalen zullen zijn van mensen die het op een andere manier toch voor elkaar hebben gekregen geeft geen garantie dat dat een standaard methode is. 

Â