Skip to main content

Hoe kan ik mijn alles in een abonnement omzetten naar kpn hussel

Hallo @Bresjes1999 ,

Dat kan via MijnKPN. Hier kun je direct de mogelijkheden en prijzen zien. 
 

Andere mogelijkheden zijn via de telefoon (0800-0402) of de chat. Deze zijn morgen vanaf 8.00 tot 20.00 hiervoor weer bereikbaar. 
 

Of loop van de week langs een KPN-winkel. 
 

Goed om te weten is, is dat je voor zowel KPN Thuis (internet en evt. TV) en KPN Mobiel KPN Hussel hebt. Je bent niet verplicht om zowel voor thuis als mobiel op KPN Hussel over te stappen. Je kunt ook één van de twee aanpassen en de andere laten doorlopen tegen ongewijzigde voorwaarden. 


Sommige doen dit via MijnKPN en andere bellen liever met 0800-0402.

 

Wat u kunt doen is op papier uitzoeken wat de huidige prijzen zijn ten aanzien van het aanbod en wat u wil afnemen bij hussel en wat u daarbij gaat betalen.

Let op dat bij ook afnemen mobiele abbonementen er nog korting kan zijn op bepaalde zaken.

Met die informatie in u achterzak belt u morgen kpn en (wat ik prettig vind is dat je dan alles verifieert bij een medewerker) en kunt u een nieuw contract afsluiten.

Let op, voor bestaande klanten is er geen welkomstbonus. Aan de telefoon lukt het soms wel om een kleien beetje korting te krijgen.


Ja met Mijn Kpn kan ik het omzetten, maar het het voordeel is maar € 0,20 cent.


Hi @Bresjes1999, welkom hier.

Fijn dat je al op weg bent geholpen. 

Ja met Mijn Kpn kan ik het omzetten, maar het het voordeel is maar € 0,20 cent.

Een klein verschil inderdaad. Maar op z'n Hollands: wie het kleine niet eert is het grote niet weerd. :wink: 

Maar uiteraard aan de jou om een de keuze te maken of je het aanpast of niet. 

Â