Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik Netflix als Combivoordeel aanzetten? Netlfix loopt al via KPN

• September 10, 2025
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Ik had al Netflix via KPN, daar kreeg ik een paar € korting op. Nu heb ik een hoger niveau door meer abonnementen en wil graag gebruik maken van het combivoordeel. Kan ik de bestaande omzetten, want ik heb voor Netflix gekozen, maar denk dat ik nu twee Netflix abonnementen op mijn account heb. Dat is niet de bedoeling.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@RemcoVC ,

Dat regelt KPN voor jou.

Ik heb al een abonnement op mijn gekozen cadeau (bijvoorbeeld op Netflix). Kan ik dat alsnog cadeau krijgen?
Jazeker! Bij Combivoordeel krijg je in alle levels een Entertainment-cadeau zoals Netflix of ESPN. Die mag je zelf kiezen. Heb je al een eigen abonnement op deze dienst? Geen probleem! Wij zetten je abonnement om, zodat je ‘m cadeau krijgt en er niets meer voor hoeft te betalen.

bron: 

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 11, 2025

Hallo ​@RemcoVC ,

Dat regelt KPN voor jou.

Ik heb al een abonnement op mijn gekozen cadeau (bijvoorbeeld op Netflix). Kan ik dat alsnog cadeau krijgen?
Jazeker! Bij Combivoordeel krijg je in alle levels een Entertainment-cadeau zoals Netflix of ESPN. Die mag je zelf kiezen. Heb je al een eigen abonnement op deze dienst? Geen probleem! Wij zetten je abonnement om, zodat je ‘m cadeau krijgt en er niets meer voor hoeft te betalen.

bron: