Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik overstappen naar nieuw thuisabonnement voor entertainmentkorting?

  • 13 June 2024
  • 10 reacties
  • 113 keer bekeken

Ik heb een internet % TV abonnement en heb het Pluspakket van € 9,99 gratis.

Om ook de entertainmentkorting te ontvangen moet ik overstappen naar een Vernieuwd Thuis abonnement?

Dan is het Pluspakket gratis en ontvang ik ook de entertainmentkorting.

Hoe regel ik dit via Mijn KPN?

 

Hallo @AGDP ,

Je kunt dan jouw abonnement verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

Uiteraard moet je ook een mobiel abonnement hebben bij KPN. Dan kun je op maximaal één entertainment de korting krijgen. Het pluspakket is dan al gratis. 


Dan is het Pluspakket gratis en ontvang ik ook de entertainmentkorting.

U moet uiteraard wel een entertainmentpakket hebben. Dus bijvoorbeeld Netflix of Spotify ofzo. Het gratis pluspakket telt niet. KPN is niet gek.


Mijn TV ontvangers zijn niet bekabeld, maar ik gebruik KPN netwerkadapters.

Met het overstappen op KPN TV+, kan ik de bestaande KPN netwerkadapters toch blijven gebruiken?

Behoud ik ook mijn bestaande opnames?

 


Mijn TV ontvangers zijn niet bekabeld, maar ik gebruik KPN netwerkadapters.

Met het overstappen op KPN TV+, kan ik de bestaande KPN netwerkadapters toch blijven gebruiken?

Behoud ik ook mijn bestaande opnames?

 

Met KPN netwerkadapters bedoel je waarschijnlijk de DVS 1200, die worden niet ondersteund door KPN i.c.m. met de TV+ decoder. Je kunt het proberen, maar als het niet werkt of storingen geeft, geeft KPN niet thuis. Onderstaand een tabel met ondersteunde configuraties:

 


Ik lees en hoor niet al te positieve berichten over TV+, anders gezegd wordt het voorlopig af te raden?

Stel dat ik overstap op TV+, mijn TV ontvangers zijn niet bekabeld, maar ik gebruik KPN netwerkadapters.

Met het overstappen op KPN TV+, kan ik de bestaande KPN netwerkadapters toch blijven gebruiken?

Behoud ik ook mijn bestaande opnames?

Ben benieuwd naar de reacties.


Met de tv box kunt u geen draadloze verbindingsets gebruiken. Ze kunnen onder bepaalde voorwaarden op wifi draaien of uiteraard, en dat is het beste, bekabeld aan het modem. 


Is er dan een alternatief voor de DVS 1200 adapter?


Is er dan een alternatief voor de DVS 1200 adapter?

Zoals het schema laat zien, dat zijn de mogelijkheden @AGDP 


De Sagemcom DIW7022 werkt prima met dvs. 

Geen problemen mee. 


Één topic overigens hetzelfde is echt genoeg. 

 


Reageer