Skip to main content
Vraag

Hoe krijg ik als nieuwe klant de Combivoordelen?

• August 16, 2026
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik heb 2 mobiele abonnementen, internet (glasvezel) en kpn tv+ aangeschaft. Ik zou nu voordelen krijgen. Extra zenders en dubbele data en korting op mobiele abonnementen. Maar ik zie dit nergens terug. Ik heb wel alles in de mijnkpn app toegevoegd. 

iemand die weet hoe ik de voordelen kan krijgen?

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 16, 2026

Hallo ​@Danielle01 ,

Als nieuwe klant kun je na ongeveer twee werkdagen Combivoordeel selecteren. Die twee werkdagen heeft KPN nodig om de administratie aan hun kant bij te werken. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN.  KPN Compleet wordt echter al jarenlang niet meer toegepast voor nieuwe klanten. Jij zal daarom recht krijgen op Combivoordeel. 

Zo te lezen kom je in level2 uit: 

Zo werkt Combivoordeel

Je start met extra voordelen zodra je internet en mobiel combineert. Voeg je meer producten toe, dan kan je omhoog gaan in je level en groeit je voordeel automatisch mee.

Hoe weet ik in welk level ik zit?

Je bekijkt in MijnKPN gemakkelijk in welk level jij zit:

Check jouw level

Welke voordelen krijg je?

Welke voordelen je krijgt hangt af van het level waar je in zit. Deze levels en voordelen zijn er:

Level 1

Je start in level 1 bij Internet + Mobiel

• Tot € 7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, Opnemen Pakket, ESPN Compleet bij TV of Videoland Basis

Level 2

Level 2 begint bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 4 punten

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet, Opnemen Pakket, Videoland Basis, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 16, 2026

En wordt dan ook pas de data verdubbeld? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 16, 2026

En wordt dan ook pas de data verdubbeld? 

Klopt. Dat gebeurt automatisch als je Combivoordeel activeert.  

• Nieuwkomer
  • August 19, 2026

Hallo,

De 2 producten Mobiel & Thuis staan bij mijn producten maar combivoordeel blijft maar op level 0 staan.

Hoe kan ik dit oplossen?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 19, 2026

Als het online nog steeds niet lukt, dan kun je bellen voor hulp met de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: 

Facebook messengerInstagram,  X.com en Bluesky.​​​​​​

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier: