Ik heb al viaplay via KPN. maar hoe kom ik in aanmerking voor de entertainment korting?
Hoe krijg ik entertainmentkorting bij Viaplay?
Beste antwoord door Noordzee
Hallo
Had je dit al voor 4 februari 2025:
Ik heb al viaplay via KPN. maar hoe kom ik in aanmerking voor de entertainment korting?
Internet, interactieve tv. Plus pakket , kpnmobiel
Dan lijkt het erop dat je jouw vijf euro korting vanwege Combivoordeel nog niet had geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN.
Sinds 4 februari 2025 is Combivoordeel vernieuwd en gelden er andere regels. Daarover staat heel veel informatie in dit topic:
Hoe krijg je het nieuwe Combivoordeel?
- Log in op de MijnKPN app,
- Klik op het tabblad “Voor Jou”,
- Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit.
Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.