Skip to main content
Beantwoord

Hoe krijg ik entertainmentkorting bij Viaplay?

• 4 maart 2025
  • 6 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik heb al viaplay via KPN. maar hoe kom ik in aanmerking voor de entertainment korting?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Frank Post ,

Had je dit al voor 4 februari 2025: 

Frank Post schreef:

Ik heb al viaplay via KPN. maar hoe kom ik in aanmerking voor de entertainment korting?

Frank Post schreef:

Internet, interactieve tv. Plus pakket , kpnmobiel

Dan lijkt het erop dat je jouw vijf euro korting vanwege Combivoordeel nog niet had geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Sinds 4 februari 2025 is Combivoordeel vernieuwd en gelden er andere regels. Daarover staat heel veel informatie in dit topic:

Hoe krijg je het nieuwe Combivoordeel?  

• Log in op de MijnKPN app,
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 

Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze. 

Bekijk origineel

6 reacties

• 3034 reacties
  • 4 maart 2025

Heb je een mobiel abonnement van KPN? En welk thuis abonnement heb je van KPN? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 4 maart 2025

wjb
Superuser
  • 74434 reacties
  • 4 maart 2025

Er bestaat geen entertainmentkorting meer, het is sinds kort KPN Combivoordeel maar daar heb je geen voordeel i.c.m. Viaplay.

• 3034 reacties
  • 4 maart 2025
Frank Post schreef:

Daar hebben we natuurlijk niets aan. Je moet de precieze naam van het abonnement noemen. 

Bij Alles-in-1 abonnementen heeft Entertainmentkorting sowieso nooit bestaan.

Maar als je een Hussel of TV+ abonnement hebt kun je nog Entertainmentkorting krijgen als je nog niet over bent naar het nieuwe Combivoordeel programma waar ​@wjb over schrijft. 

wjb
Superuser
  • 74434 reacties
  • 4 maart 2025
Marlon92 schreef:

Maar als je een Hussel of TV+ abonnement hebt kun je nog Entertainmentkorting krijgen als je nog niet over bent naar het nieuwe Combivoordeel programma waar ​@wjb over schrijft. 

Nee, dat gaat niet meer want je kunt niet meer kiezen voor “Entertainmentkorting”. Als je het niet al had dan zal je het ook niet meer kunnen krijgen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36410 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2025

Hallo ​@Frank Post ,

Had je dit al voor 4 februari 2025: 

Frank Post schreef:

Frank Post schreef:

Dan lijkt het erop dat je jouw vijf euro korting vanwege Combivoordeel nog niet had geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Sinds 4 februari 2025 is Combivoordeel vernieuwd en gelden er andere regels. Daarover staat heel veel informatie in dit topic:

Hoe krijg je het nieuwe Combivoordeel?  

• Log in op de MijnKPN app,
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 

Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze.