Beantwoord
hogere internet snelheid
Kortgeleden een bericht gehad op mijn adres, dat vanaf nu een hogere internetsnelheid mogelijk was. Volgens mijn contract haal ik max 48 mbps download als ik inlog op mijn kpn zie ik dat ik tegen betaling maximaal 200 mbs download kan halen. Hiervoor moet ik betalen , dat begrijp Echter als ik kijk naar mijn abonnement bij een nieuwe aansluiting, staat daar standaard 100 mbps download. Waarom krijg ik die snelheid niet. Ik hoef voorlopig geen 200 Mbps . Ik heb in een topic gelezen dat dit eenvoudig zonder kosten is aan te passen, graag een bericht hoe ik dat moet doen
mv.r Cor
mv.r Cor
Beste antwoord door Erwin van KPN
Goed nieuws, @cor E . We hebben elkaar net gesproken.
Je lijn is er technisch al aan toe maar heeft alleen nog een 'duwtje' van mijn kant nodig. Dat hebben we zojuist met elkaar afgesproken.
Op 09-09-2019 is je lijn omgezet. Dus vanaf 10-09 zou jij in de buurt moeten komen van die 100MBit. (met een bedrade verbinding, uiteraard) Laat je tegen die tijd weten of het gelukt is?
Bekijk origineelJe lijn is er technisch al aan toe maar heeft alleen nog een 'duwtje' van mijn kant nodig. Dat hebben we zojuist met elkaar afgesproken.
Op 09-09-2019 is je lijn omgezet. Dus vanaf 10-09 zou jij in de buurt moeten komen van die 100MBit. (met een bedrade verbinding, uiteraard) Laat je tegen die tijd weten of het gelukt is?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.