Skip to main content
Beantwoord

Huishouden voor Combivoordeel aanmaken lukt niet

• September 3, 2025
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

Hi,

Ik heb een mobiel abonnement en een Thuis abonnement aan mijn kpn account gehangen, maar om combivoordeel te krijgen moet ik een huishouden aanmaken. Als ik op de link klik om of een mobiel abonnement of een thuis abonnement aan mijn huishouden te koppelen dan gebeurd er niets. Hoe kan ik dit oplossen?

groet, Marcel

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@MT5. Welkom op de community! Wat vervelend dat het koppelen van je abonnementen aan een huishouden niet lukt en je daardoor geen combivoordeel krijgt. In het topic hieronder lees je hoe je dit kan doen. Als het daarna nog steeds niet lukt, kan je het beste een terugbelafspraak maken met onze klantenservice. Zij bellen je dan terug wanneer het jou uitkomt om handmatig je abonnementen aan je huishouden koppelen. Dan weet je zeker dat het goed geregistreerd wordt en dat je direct het voordeel ontvangt.

Combivoordeel: Combineer en krijg meer!

6 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 8, 2025

Hoi ​@MT5. Welkom op de community! Wat vervelend dat het koppelen van je abonnementen aan een huishouden niet lukt en je daardoor geen combivoordeel krijgt. In het topic hieronder lees je hoe je dit kan doen. Als het daarna nog steeds niet lukt, kan je het beste een terugbelafspraak maken met onze klantenservice. Zij bellen je dan terug wanneer het jou uitkomt om handmatig je abonnementen aan je huishouden koppelen. Dan weet je zeker dat het goed geregistreerd wordt en dat je direct het voordeel ontvangt.

Combivoordeel: Combineer en krijg meer!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 8, 2025

Thanks! Tis is inmiddels opgelost via de klantenservice.

• Nieuwkomer
  • September 8, 2025

Ik heb hetzelfde. Er gebeurt niks als je vast of mobile wil toevoegen aan je huishouden. Morgen ook maar ff bellen dan.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Thanks! Tis is inmiddels opgelost via de klantenservice.

Fijn dat het inmiddels is opgelost door onze klantenservice.

Morgen ook maar ff bellen dan.

Ik ga er vanuit dat onze klantenservice dit probleem ook bij jou snel heeft verholpen. 

• Nieuwkomer
  • September 9, 2025

Nou, nee. De 'maak een belafspraak ' in de app, geeft offline aan en kan ik niks, de 'maak een belafspraak ' online linkt gewoon weer terug naar de 'contact' pagina, waar dus geen contact gegevens staan. Wat belabberd.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 9, 2025

Via de chat functie ben ik via de bot gekoppeld aan de klantenservice toen de bot mij niet kon helpen, en werd ik gelijk teruggebeld. Dat werkte goed voor mij. Zij hebben uiteindelijk voor mij het huishouden aangemaakt, had het idee dat er ergens een bug zit op die site (die link om een huishouden aan te maken werkte gewoon niet).