Skip to main content

Geachte,

Op MijnKPN (mijn.kpn.com) staat een fout .

Ik heb een pakket van 1 Gb internet + TV + vast bellen.

Wanneer ik mijn abonnementsgegevens opzoek via “mijn producten” wordt duidelijk aangegeven dat de Kosten totaal € 65,00 bedragen voor Televisie, Internet en Vast bellen.
Het factuurbedrag is echter hoger. De gegevens op MijnKPN corresponderen dus niet met het factuurbedrag en ook niet met het bedrag op de KPN webshop.

Mijn vraag: waar wordt die fout door veroorzaakt en zijn er meerdere klanten waarbij diezelfde fout optreedt?

Mijn gewenste oplossing: Graag zou ik zien dat jullie één of meerdere zaken aanpassen;

  • de tekst op MijnKPN aanpassen naar “Kosten internet” (excl TV, bellen en eventuele extra's)”
  • of: het bedrag bij “Kosten totaal” op MijnKPN verhogen naar € 77,00
  • of: het factuurbedrag verlagen naar € 65,00. 

Mijn voorkeur gaat uiteraard uit naar dat laatste, maar ik zou het in ieder geval op prijs stellen als de kosten op MijnKPN overeenkomen met het factuurbedrag.


 

screenshot MijnKPN

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Ja... die 65 euro betreft het kale internet abonnement. Zonder tv en zonder bellen. De icoontjes van tv en bellen staan er wel boven. Maar volgens mij staan die er altijd. Ook als je heel geen tv of bellen hebt.


Ja, dat klopt. Bij  mij staat daar € 50,00, het bedrag voor Hussel 200. Maar ik betaal € 71,49 (incl. entertainmentvoordeel, 4k TV met 2 ontvangers, Plus pakket, vaste telefonie). Dat kun je zien bij: Uw extra opties > Extra opties wijzigen of toevoegen > Huidige kosten”


Dan staat het er dus duidelijk niet correct en is dat bij meerdere klanten van KPN het geval. 

Is er iemand van kpn op dit forum actief die kan aangeven waardoor deze fout wordt veroorzaakt, of wat de afweging is geweest om bij "Kosten totaal" niet de totale kosten weer te geven? 


Het is gewoon een foutje in de weergave, die verder geen gevolgen heeft. En dus helemaal geen prioriteit heeft om dat op te lossen.


Welkom op het forum @Loek_P! Het klopt inderdaad dat de basisprijs van het abonnement daar te vinden is. Ik snap ook hoe het verwarrend kan zijn dat de “totale” kosten niet daadwerkelijk de som is van alle afgenomen producten. Ik ga deze doorzetten naar klantcommunicatie. Daarmee kan ik niet beloven dat het daadwerkelijk (binnen korte tijd) gaat veranderen. Voorlopig wil ik dus aanraden voor de totale prijs te klikken op “extra opties wijzigen of toevoegen”.


kan ik ergens vinden wat  de voorwaarden zijn van het abbonnement  Internet + TV + 2,00 voor vast telefoonnummer? Wat zijn dan de gesprekskosten? 


Vast Bellen

Met een vaste telefoonlijn van KPN bel je voor een standaard laag tarief van € 0,15 /min naar vast én mobiel, met een starttarief van € 0,14. Het starttarief geldt per gesprek en de gesprekken worden per seconde verrekend. Bel je vaak? Of bel je ook weleens naar het buitenland? Kijk dan bij onze belbundels.

Hussel Onderling Gratis Bellen

Heb je al KPN Mobiel? Dan kun je gratis bellen naar andere KPN-nummers, die geregistreerd staan op jouw adres. Dit geldt voor zowel vast als mobiel.


Wow,  vast laag tarief van 15 cent/min. En 14 cent starttarief.😱😱

Ben ik blij met mijn Cheap Connect telefoon, voor 8.95 per jaar en 0.0238 per minuut voor bellen naar vast en wel 0.05 cent naar mobiel zonder starttarief en per seconde afrekenen.🤪🤪


@Loek_P  Zijn verder de vragen waarvoor het topic geopend is beantwoord of zijn er nog dingen waarbij ik kan helpen? 


@Loek_P  Zijn verder de vragen waarvoor het topic geopend is beantwoord of zijn er nog dingen waarbij ik kan helpen? 

Geachte,

Ik heb weer even gekeken op mijnkpn en de situatie is nog ongewijzigd.
Vraag is dus nog niet beantwoord.