Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb twee dagen geleden mijn mobiele abonnement van KPN verhuisd naar mijn huidige adres. Mijn mobiele abonnement stond nog geregistreerd op mijn oude adres (waar ook KPN internet/tv aanwezig is). Ik heb mijn mobiele abonnement verhuisd naar mijn nieuwe adres omdat ik hier graag de korting wil ontvangen (entertainmentkorting, pluspakket, etc).

Ik heb in MijnKPN bij Mobiel → persoons- en betalingsgegevens het adres aangepast. Ik heb daar via de mail een bevestiging van gekregen. Echter wanneer ik in MijnKPN klik op producten ->mijn voordelen, dan wordt de korting nog steeds gelinkt aan mijn oude adres. Als ik bijvoorbeeld spotify premium toevoeg aan mijn abonnement, dan moet ik het volledige bedrag betalen.

Zie ik iets over het hoofd of duurt het gewoon even voordat de wijziging volledig verwerkt is?

Alvast bedankt.

Groet

Beste @Santino, ik zie inderdaad dat jouw 06-nummer nog aan een ander hussel huishouden gekoppeld zat. Dit heb ik bij dezen aangepast. Hou wel in de gaten dat je het entertainmentkorting maar op één product van toepassing is. Als je deze voor Spotify Premium wilt gebruiken, kan je deze bijvoorbeeld niet voor Netflix gebruiken. 


Beste @Santino, ik zie inderdaad dat jouw 06-nummer nog aan een ander hussel huishouden gekoppeld zat. Dit heb ik bij dezen aangepast. Hou wel in de gaten dat je het entertainmentkorting maar op één product van toepassing is. Als je deze voor Spotify Premium wilt gebruiken, kan je deze bijvoorbeeld niet voor Netflix gebruiken. 

Dank je @Marcia_ het staat nu goed inderdaad!