Skip to main content

hallo ik heb twee mobile nummers bij jullie, ik neem aan dat ik die hussel korting van 5€ op alle twee de nummers krijg toch.

Eentje lukt wel de andere lukt niet.

Hallo @dick de wit ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd voor het tweede nummer. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden


Lukt niet, ik denk omdat dat ik moet wachten tot dat een nieuwe maand in gaat, want zit nog maar net bij kpn


Ha @dick de wit, welkom! Je zou niet moeten hoeven wachten hoor Mocht je willen dat ik met je mee kijk, wil je dan je forumprofiel aanvullen met de betreffende 06-nummers, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan duik ik erin.


Lukt niet, een nummer wel en de andere niet


**

 

Admin: gegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel


Bij dezen is het nummer toegevoegd aan het Hussel huishouden, @dick de wit! Je krijgt de korting nu ook op dit nummer 🙂.