Skip to main content

Het toevoegen van een extra mobiele telefoon op het huisadres werkt niet. Ben in de winkel geweest, zij konden het niet oplossen en ook de vrouw die belde aan de telefoon gaf aan dat ik dingen moest regelen. Ik krijg het niet voor elkaar. Wie kan mij helpen?

Hallo @ry.ijzerman ,

Je kunt het nummer zelf toevoegen in Mijn KPN via producten en toevoegen. 
 

Wat betreft de KPN-Husselkorting: 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Als dat zou kunnen @Noordzee, dan had ik dat gedaan. Dat lukt echter niet. 


Hallo @ry.ijzerman ,

Je kunt het nummer zelf toevoegen in Mijn KPN via producten en toevoegen. 
 

Wat betreft de KPN-Husselkorting: 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Als dat zou kunnen @Noordzee, dan had ik dat gedaan. Dat lukt echter niet. 

 

Hoi @ry.ijzerman. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet is gelukt om een extra nummer toe te voegen aan jouw Hussel huishouden. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel en heb het gelijk voor je uitgezocht. Ik heb het nummer dat eindigt op *92 toegevoegd aan jouw Hussel houden. Laat je mij weten of het nu wel lukt om MB's te delen? 


Het is volgens mij allemaal goed geregeld. Echter hebben we wel een aantal maanden dus teveel betaald voor het abonnement. Wordt dit ook vergoed?


Wat fijn dat het nu wel goed gaat. Ik stuur je zo een privébericht  over de mogelijkheden qua vergoeding.