Zit als particulier al 15 jaar bij KPN , al uit de '”hetnet '’ tijd . Al jaren alles in 1, Internet , tv en vast bellen. 3 mobiele abonnementen en een prepaid op mijn naam. Word ik zondag via de "”hulplijn ”"(probleem met de wifi) in een nieuw Contract gehusseld. Compleet verkeerd voorgelicht. Ga ik voor de diensten die ik al had, zomaar een tientje per maand meer betalen .. Schande KPN ! En natuurlijk valt het niet meer terug te draaien.. Bedankt… 120 euro /jaar voor nop...
Beantwoord
Husselen was niet de bedoeling
Beste antwoord door Erwin van KPN
Hoi
Ik heb je gegevens er bij gezocht en kan inderdaad zien dat je bent overgezet. Er is, nadat je in de hussel zit, geen mogelijkheid om terug te gaan naar je oude abonnement.
Ik zie dat er een klacht is ingediend over de gang van zaken. Je krijgt op termijn een klachtbehandelaar toegewezen. Het is daarom voor mij niet verstandig om hier tussen te zitten.
Laat je weten hoe het afloopt? Ik hoop uiteraard dat er een nette regeling uit gaat komen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.