Skip to main content

Hoi,

 

Sinds kort ook mijn mobiele abonnoment naar de KPN toegehaald. 

Vandaag het eerste factuur mogen ontvangen, alleen nu viel mij op dat hierop de Husselkorting niet verrekend is. 

 

Een korte forum zoektocht bracht mij bij op een pagina om mij hiervoor aan te melden (Linkje). Helaas wanneer ik hier alle gegevens in vul geeft die aan dat het (nog) niet mogelijk is om mij hiervoor aan te melden. 

Nagekeken of alles wel binnen mijn KPN-ID gelinked stond en dat is ook het geval.

 

Jullie kunnen mij vast wel helpen met de stap die ik ergens nog vergeten ben :sweat_smile:

 

Alvast bedankt voor jullie hulp

Hoi @JorisZuid. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om jouw abonnementen aan te melden voor de Husselkorting. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Foumprofiel. Ik heb het daarom gelijk voor jou uitgezocht. Het factuuradres van jouw mobiele abonnement mist de toevoeging “D”. Dat is de reden waarom het nu niet lukt. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Na een verificatie hebben zij de mogelijkheid om het adres aan te passen en gelijk jouw abonnementen aan te melden voor deze korting. 


Hoi @Vikash ,

Zojuist contact gehad met de klantservice. Ze hebben meteen alles recht gezet en de korting wordt verrekend.

Thanks voor je hulp!


Wat goed om te lezen dat het is gelukt! Graag gedaan! :blush: