Skip to main content

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.

Ik heb vorige week mijn mobiele abonnement verlengt en heb nu een hussel abonnement, thuis hebben we nog een KPN compleet internet en tv abonnement. Mijn nummer is wel toegevoegd aan mijn bestaand MijnKPN account en het nummer staat ook in het overzicht van Mijn Producten, maar het nummer komt niet terug in het overzicht van Mijn voordelen. Als ik het nummer dan wil toevoegen via de pagina onderaan het overzicht met voordelen krijg ik iedere keer de melding:"Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld".

 

Wie kan mij helpen en vertellen wat ik moet doen om de voordelen op mijn nieuwe mobiele abonnement geactiveerd te krijgen ?

Goedemiddag @Guntiar en welkom hier op ons forum :)

Zeker dat ik je hierbij kan helpen en leuk ook dat je ons via deze weg hebt gevonden @Guntiar!

Als je je forumprofiel voor me in zou willen vullen en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan dan kan ik meteen even met je mee gaan kijken, ik hoor het graag.


@JanZ_  Ik heb mijn forum profiel aangevuld met de bij mij bekende gegevens, dankjewel dat je mee wilt kijken!


Yes, jij bedankt voor het invullen van je profiel @Guntiar :)
Ik ben meteen even voor je gaan kijken en de voordelen voor het nummer dat je net hebt verlengd (wat nu dus een Hussel abonnement is geworden) zijn actief; dit nummer krijgt elke maand 7,50 euro korting en je kunt gratis onderling bellen met het andere KPN mobiel nummer dat op jouw adres staat geregistreerd. Het nummer is gelukkig dus succesvol aangemeld, hopelijk stel ik je hiermee gerust. Je kunt het straks ook zien op de factuur, de korting van 7,50 zou daar gewoon zichtbaar moeten zijn (want actief). 


Dankjewel voor het kijken! Apart dat ik dit zelf nog niet kan inzien via de app maar dat komt dan vast later nog wel in orde.


Dankjewel voor het kijken! Apart dat ik dit zelf nog niet kan inzien via de app maar dat komt dan vast later nog wel in orde.

Dat is inderdaad apart dus houd vooral de komende factuur even goed in de gaten; omdat het hier in de systemen goed staat, ga ik er vanuit dat dit helemaal in orde komt @Guntiar!