Skip to main content

Beste,

 

Mijn vriendin en ik zijn laatst verhuisd en hebben KPN Thuis afgesloten (TV en Internet).

Beide hadden we ons mobiel geregistreerd op ons ouderlijk huis, bij beide abonnementen hebben we na de verhuizing het nieuwe adres doorgegeven.

 

Nu wil ik de husselvoordelen activeren maar als ik inlog via de website van KPN zie ik de abonnementen op het ouderlijk huis van mijn vriendin en als ik via de app inlog zie ik de abonnementen van mijn ouderlijk huis, nergens komt ons nieuwe adres voor waar wij KPN Thuis op hebben afgesloten.

 

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat alles juist komt te staan? Want ik kan nu ook de gratis zenderpakketen bij een ander woonadres wijzigen.

 

Ik hoor het graag.

 

Groeten,

Maurice

 

Even bellen met 08000402 . Daar moeten ze het dan alsnog verhuizen en bovendien op de compleet knoppen drukken.


Hoi @MauBar. Welkom op het KPN Forum. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice, zoals @kevster hierboven voorstelt? Zij hebben de mogelijkheid om na een verificatie het adres te wijzigen van jouw mobiele abonnementen. 


Hi Vikash en Kevster,

Bedankt voor jullie reactie, ik heb zojuist 20 minuten met de klantenservice aan de telefoon gezeten maar volgens het systeem stond alleen het telefoonnr. van mijn vriendin nog niet op het adres. Dit zou nu aangepast worden en dan zou het morgen goed moeten staan in de voordelen.

 

ik ben benieuwd!

 

gr.

Maurice


Ik hoor graag van je of het probleem morgen verholpen is. Als dat niet het geval is dan hoor ik dat ook graag van je!


Zijn er nog andere manieren om dit op te lossen? Ik ben net weer ingelogd en via de app zie ik nog steeds niet de voordelen op mijn adres.

 

Bij de voordelen staan nog steeds de abonnementen van mijn ouders en broer samen met mijn telefoonnummer terwijl ik niet meer gekoppeld sta aan het oude adres.

En inloggen in de browser laat precies hetzelfde zien alleen dan met het telefoonnummer van mijn vriendin en het adres van haar ouders.


@MauBar Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer(s) achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit uitzoeken en eventueel doorzetten naar de juiste afdeling. Ik hoor graag van je!


Hallo Vikash,

Ik heb de gegevens toegevoegd in mijn profiel.

De klantnummers voor mobiel heb ik in het profiel gescheiden door het - teken.

Gr.

Maurice


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat jouw mobiele nummers inderdaad nog gekoppeld zijn aan het oude abonnement. Ik heb dit intern doorgezet naar de juiste afdeling om jouw mobiele abonnementen te koppelen aan het nieuwe internet en TV abonnement. Laat je mij weten wanneer het probleem is verholpen door mijn collega's?


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat jouw mobiele nummers inderdaad nog gekoppeld zijn aan het oude abonnement. Ik heb dit intern doorgezet naar de juiste afdeling om jouw mobiele abonnementen te koppelen aan het nieuwe internet en TV abonnement. Laat je mij weten wanneer het probleem is verholpen door mijn collega's?

Ik zie in onze systemen terug dat jouw mobiele abonnement nu wel zijn gekoppeld aan het nieuwe abonnement. Daarmee is het probleem verholpen. Als je nog vragen hebt hierover, dan hoor ik dat graag!


HI Vikash,

 

Bedankt voor je hulp, vlak nadat je de gegevens had doorgezet is het gelukt!

 

Gr.

Maurice


Goed om te lezen dat het is gelukt! Graag gedaan!