Skip to main content

beste KPN graag jullie hulp bij mij ook mijn hussel koppelt ook niet terwijl ik wel 2 nummers in mijn kpn heb staan op mijn adres.

groet

daniel

(ps het opstarten van een aparte forum vraag lijkt ook al niet te lukken)

*Admin: afgesplitst

waarom lukt het niet een nieuw  forum vraag op te stellen over Hussel?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Maar we zien je vraag wel:wink: Wat  wil je weten?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hallo @BartenTolhuijsen ,

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

Je hebt ook KPN Hussel Mobiel. Dat staat op zich los van KPN Hussel thuis. Als je nu een mobiel abonnement verlengt, ga je automatisch over op Hussel Mobiel.   

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen:

 

Heb je nog meer vragen over KPN Hussel ? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


@BartenTolhuijsen ,

Er wordt door een moderator nu een samenvoeging gemaakt met een ander topic. 
Dat maakt jouw vraag iets duidelijker.

Als je ook minimaal internet afneemt van KPN, dan kun je jouw Husselkorting activeren. 

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting) dan regelen op deze pagina:kpn / telfort Hussel aanmelden

 

 


Hi @BartenTolhuijsen, ik ga even voor je checken wat er nog precies ontbreekt. Wil je in het opmerkingenveld in je profiel de 06-nummers invullen waarover het gaat? Dan heb ik een volledige verificatie en kan ik aan de slag gaan.


@Job_  dat ga ik doen dank je


Ik zie het nog niet staan, @BartenTolhuijsen Als je de 06-nummer, postcode en huisnummer in je profiel kan invullen dan kan ik aan de slag.Â