Skip to main content

Ik heb kpn internet, tv en mobiel en lees dat pluspakket dan gratis is, maar als ik wil aanklikken moet ik een abonnement nemen van €6,99. Hoe kan dat?


*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Ik kan pluspakket ook niet gratis inregelen terwijl ik tv, internet en mobiel heb. Hoe kan dat?

 


Ik kan pluspakket ook niet gratis inregelen terwijl ik tv, internet en mobiel heb. Hoe kan dat?

Ik neem aan dat jouw mobiel wel aangemeld is bij Hussel.

Zie deze site.


@wjb Ik neem aan van wel. Alsik het controleer kom ik in een loop terecht.


Goedemorgen @sailbird! Je had al een topic geopend, dus ik heb alle berichten samengevoegd met jouw topic.

Het Pluspakket krijg je inderdaad van ons gratis, als je gebruik maakt van Internet en TV + een KPN mobiel abonnement en je aangemeld staat voor de Hussel voordelen. Ik begrijp dat het aanmelden voor de voordelen niet lukt?
Ik kijk graag met je mee: wil jij jouw klantgegevens in jouw Forum profiel invullen? Graag jouw volledige naam, postcode en huisnummer en het 06 nummer. 
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventueel extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik jouw klantgegevens erbij kan pakken!


Gedaan


Je moet voor je thuisabonnement dan wel KPN Hussel hebben. Bij oudere abonnementen geldt die aanbieding niet. Maar dan kun je vaak weer kiezen uit gratis het ESPN-pakket of gratis het pluspakket. (Volgens KPN Compleet.)   


@Shyrin_ ik krijg nu korting op mobiel maar hoe zie ik pluspakket?
 


@Noordzee hier heb ik niks aan


Je moet voor je thuisabonnement dan wel KPN Hussel hebben. Bij oudere abonnementen geldt die aanbieding niet. Maar dan kun je vaak weer kiezen uit gratis het ESPN-pakket of gratis het pluspakket. (Volgens KPN Compleet.)   

Dus eigenlijk krijgt een klant bij de combinatie met van Internet en TV en mobiel het Pluspakket altijd gratis, toch…? :wink: En inderdaad bij onze oudere abonnementen OF het ESPN pakket OF het Pluspakket gratis, scherp opgemerkt @Noordzee

Ik heb de voordelen bij deze voor je aangemeld, @sailbird. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail/ SMS. Ik verwacht dat het Pluspakket binnen 15 minuten actief is. De zenders in het Pluspakket kun je vinden op het zenderoverzicht (even het Pluspakket selecteren). 
Is het zenderpakket straks nog niet actief, dan raad ik je aan om de TV ontvanger te herstarten en/of te resetten en te controleren of de zenders verborgen staan:

Zenders verbergen of tonen

1. Druk op Menu van je afstandsbediening
2. Blader naar aInstellingen] en druk op OK
3. Blader naar aZenders verbergen] en druk op OK
4. Toets je Interactieve TV pincode in
5. Je ziet nu een lijst met alle zenders. Blader naar de zender die je wilt verbergen en klik op OK. Voor weer tonen druk je nogmaals op OK. Ga naar .Bewaar en sluit] en klik op OK

Verborgen zenders zijn te herkennen aan een wit kruisje voor de naam van de zender.

*Admin: toevoeging ‘of/of’ in mijn antwoord