Skip to main content
Beantwoord

Ik kan ESPN niet kiezen als Combivoordeel omdat ik geen tv heb

• January 26, 2026
  • 8 reacties
  • 112 keer bekeken

Een goedemorgen,

Ik heb een vraag\klacht over het combivoordeel van KPN.

Ik kan mij ook niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem.

Even in het kort:

Ik heb internet van KPN en ik heb een mobiel abonnement van KPN sinds januari 2026.

Daarbij heb ik de advertentie gezien dat ESPN compleet of Netflix gratis zou zijn bij deze combinatie.

Nu wil ik ESPN kiezen als combivoordeel maar staat er ineens bij dat ik daar een tv abonnement bij moet nemen..

Ik heb gebeld met een vriendelijk meneer van de klantenservice maar deze kon mij niet veel verder helpen.

https://www.kpn.com/beleef/blog/combivoordeel-uitgelegd

Op deze site van KPN zelf staat naar mijn idee duidelijk dat ESPN gratis is met de combi die ik heb.

(Copy paste)

Gratis Netflix of ESPN 

Als je als klant van KPN zowel Internet als Mobiel hebt, krijg je elke maand Netflix of ESPN cadeau! Dan krijg je namelijk Combivoordeel uit level 1. Stapel je meer producten, zoals bijvoorbeeld TV of een extra Mobiel abonnement? Dan krijg je meer punten en ga je naar het volgende level. Dan profiteer je bijvoorbeeld van gratis dubbele data bij mobiel, of gratis het Pluspakket bij TV. Ook kan je dan kiezen uit een abonnement van HBO Max of Disney+. Ga je nog een level hoger? Dan komt daar ook nog eens Videoland bij! In de MijnKPN app zie je in welk level je ziet en kies je jouw keuzevoordeel. Kijk voor meer informatie ook op www.kpn.com/combivoordeel.

Dus ik lees hier Netflix of ESPN cadeau bij level 1 ( internet\mobiel).

Stapel je meer producten zoals bv TV dan ga je een stap hoger.

Kan iemand mij hierbij helpen alstublieft?

Alvast bedankt en een fijne dag!

Groet Bob. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Bob De Maree ,

Die tekst in de blog is niet juist. Je hebt nu eenmaal een TV-abonnement nodig om ESPN te kunnen gebruiken. Op deze website staat het beter vermeld: https://www.kpn.com/combivoordeel

Keuzevoordeel

Kies uit: Netflix Basic, ESPN Compleet bij TV of 1Password Individual

En onderin:

Keuzevoordeel: ESPN Compleet*

Sportfanaat? Geniet van Eredivisie voetbal en nog veel meer sport. Zoals de 4 Amerikaanse sportcompetities NBA, MLB, NFL en NHL.

* ESPN Compleet krijg je alleen cadeau als je ook een TV abonnement hebt

8 reacties

• January 26, 2026

ESPN zijn zenders. Hoe wil je zenders kunnen bekijken als je geen tv hebt?

De tv heb ik wel alleen de aansluiting niet.

Ik bekijk nu ook zenders zonder tv abonnement, al jaren eigenlijk dus wat is het probleem?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 26, 2026

Hallo ​@Bob De Maree ,

Die tekst in de blog is niet juist. Je hebt nu eenmaal een TV-abonnement nodig om ESPN te kunnen gebruiken. Op deze website staat het beter vermeld: https://www.kpn.com/combivoordeel

Keuzevoordeel

Kies uit: Netflix Basic, ESPN Compleet bij TV of 1Password Individual

En onderin:

Keuzevoordeel: ESPN Compleet*

Sportfanaat? Geniet van Eredivisie voetbal en nog veel meer sport. Zoals de 4 Amerikaanse sportcompetities NBA, MLB, NFL en NHL.

* ESPN Compleet krijg je alleen cadeau als je ook een TV abonnement hebt

Dank u wel,

Ik zal dit even bekijken.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 26, 2026

ESPN kanalen kan alleen als je ook de TV dienst van kpn hebt.

ESPN wil alleen langs die weg distribueren. Bij alle providers. 

Hoe kijk je nu tv zenders? NLziet?

• January 26, 2026

De tv heb ik wel alleen de aansluiting niet.

Ik bekijk nu ook zenders zonder tv abonnement, al jaren eigenlijk dus wat is het probleem?

Je hebt geen tv van KPN. Dat is het probleem. 

Bedankt voor alle reacties,

Ik begrijp nu dat ESPN niet verkrijgbaar is zonder TV abonnement waar dan ook.

@PeterG BV: RTL of NPO kijken we via de app op de nieuwste Chrome cast, net als alle andere zoals Netflix,Videoland etc.

Vandaar dacht ik daar ook ESPN te bekijken.

Misschien is dit voor iedereen duidelijk, maar ik wist  gewoon niet dat ESPN niet kon zonder TV abonnement.

Op Netflix kijk ik ook live wedstrijden, weliswaar geen voetbal maar maakt dit dan ook een zender?

Op Videoland kijk ik ook live tv zonder TV abonnement.

Het punt is alleen dat ik op basis van de KPN website ( blog) die ik gelezen heb ervoor gekozen heb een mobiel abonnement te nemen van KPN zodat ik ESPN erbij zou krijgen.

In de reacties zie ik ook dat er andere sites van KPN  zijn die wel duidelijk aangeven dat er een TV abonnement nodig is.

Misschien had ik me beter moeten inlezen of laten informeren, maar heel gek is het toch niet dat ik hier mijn vragen over heb..

Evengoed ieder bedankt nogmaals en ik zal dit verder met KPN afhandelen.

Groet Bob

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 26, 2026

Oh ja. ESPN heeft ook geen app voor smart-tv's. Daarvoor verwijzen ze naar de app van je provider. Die werkt ook alleen met een tv abonnement bij je internet provider. 

Ik kan me voorstellen dat als je tevreden bent met RTL via Videoland en NPO via NPO START je niet extra wilt betalen voor een tv dienst. 

Nu streaming diensten ook live uitzenden loopt lineair en online een beetje door elkaar inderdaad.