Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mij niet aanmelden voor combivoordeel, mijn mobiele abonnement wordt niet herkend

• November 28, 2025
  • 6 reacties
  • 70 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

Ik probeer mijn mobiele abonnement te koppelen aan mijn KPN ID om gebruik te maken van Combinatievoordeel, maar het systeem herkent mijn mobiele nummer niet. Ik krijg steeds een foutmelding dat er “iets mis is gegaan”.

Mijn situatie:

• Ik heb een mobiel abonnement bij KPN.
  • Ik heb ook internet thuis via KPN (SuperFibre).
  • Beide staan op hetzelfde KPN ID.
  • Toch wordt mijn mobiele nummer niet herkend wanneer ik een huishouden wil aanmaken of producten wil toevoegen.

Kunt u mij helpen om dit op te lossen?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Steve86, ik zie dat je jouw community profiel in hebt gevuld. Het mobiele nummer waarvan jij het klantnummer hebt genoteerd is op een ander adres geregistreerd dan het internet en tv abonnement. Om van combivoordeel gebruik te maken dienen de abonnementen sowieso op hetzelfde adres geregistreerd te staan. 

Het mobiele abonnement kun je zelf verhuizen via MijnKPN. Als de adressen gelijk zijn getrokken, verwacht ik dat aanmelding van "het huishouden" ook geen probleem meer mag zijn. 

6 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • November 28, 2025

@Steve86 je kunt het beste even bellen met de klantenservice 0800 0402 en aangeven dat je storing hebt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 28, 2025

Bedankt voor je reactie. Ik wil liever niet bellen.

Is het mogelijk dat iemand van het KPN-team mij hier via de community helpt om het probleem op te lossen?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 28, 2025

Hallo ​@Steve86 ,

Het duurt bij een nieuw abonnement altijd even voordat je dit kunt regelen. Gaat het om een abonnement wat al ouder is dan twee dagen? 

Zo ja: 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

In jouw situatie zal het om Combivoordeel gaan. 
Lees meer over het Combivoordeel in dit topic: 

Lukt het echt niet? Vul dan jouw volledige profiel in. Klik daarvoor rechtsboven op jouw profielfoto.  

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 28, 2025

Bedankt voor uw reactie.

Mijn mobiele abonnement is niet nieuw. In de MijnKPN-app zie ik zowel mijn mobiele nummer als mijn thuisinternetabonnement op hetzelfde KPN ID. Toch wordt mijn mobiele nummer niet herkend wanneer ik het Combinatievoordeel wil activeren.

Kunt u mij verder helpen? Indien nodig kunt u mij ook een privébericht sturen.

Alvast bedankt!”

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 28, 2025

OK ​@Steve86 

Dan maar contact opnemen met de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Wil je dat allemaal niet? Vul dan jouw volledige profiel in. Klik daarvoor rechtsboven op jouw profielfoto.  

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 1, 2025

Hallo ​@Steve86, ik zie dat je jouw community profiel in hebt gevuld. Het mobiele nummer waarvan jij het klantnummer hebt genoteerd is op een ander adres geregistreerd dan het internet en tv abonnement. Om van combivoordeel gebruik te maken dienen de abonnementen sowieso op hetzelfde adres geregistreerd te staan. 

Het mobiele abonnement kun je zelf verhuizen via MijnKPN. Als de adressen gelijk zijn getrokken, verwacht ik dat aanmelding van "het huishouden" ook geen probleem meer mag zijn.