Skip to main content

Ik heb sinds 1 oktober tv en internet bij KPN afgesloten. Nu heb ik ook mijn telefoon abbonement lopen bij KPN. Mijn vriendin is sinds november bij mij komen wonen en heeft ook KPN en haar adres gewijzigd. Ik heb begin november een mail gekregen dat de husselkorting stopt omdat ik niet voldoe aan de voorwaarde. Dit vond ik nogal vreemd aangezien ik pas een maand alles opnieuw aangevraagd had en nu juist husselkorting zou moeten krijgen. Heb hier een mail over gestuurd naar de klantenservice maar nooit gehoor op gehad. Nu krijg ik al 3 maanden minder voordeel terwijl ik een internet televisie en telefoon abbonement heb bij KPN. Hoe zit dit?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Ojee @Kennydb, niet zo leuk dat het niet goed gaat met de Husselvoordelen!

Je geeft aan dat je een mail hebt gestuurd, maar KPN heeft geen klantenservice per mail dus het is niet heel vreemd dat je geen antwoord hebt gehad :grimacing: Gelukkig ben je nu hier uit gekomen en kan ik je verder helpen!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan :slight_smile:


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik hoop dat je het inmiddels tóch via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!