Skip to main content
Antwoord

Internet en TV abonnement voor mensen met ABP achtergrond

• November 6, 2025
  • 9 reacties
  • 108 keer bekeken

Bart Jellema
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Zou KPN niet willen denken over een “voordeel  abonnement form” voor klanten met een ABP verleden, dat zou naar mijn overtuiging een stroom aan nieuwe klanten opleveren, en voor mijn persoonlijk een beetje goedkoper ;-) 

Vriendelijke groet, Bart

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Bart Jellema, welkom allereerst bij onze community. 

Ik moet eerlijk toegeven dat ik dit ook voor het eerst tegenkom. 😊Los van de ontstane discussie kan ik aangeven dat hier niet speciaal een korting voor is. Ik verwacht ook niet dat dit in deze vorm zal komen, maar wie weet. 

Voor nu kunnen nieuwe klanten gebruik maken van de reguliere kortingen die bij jou waarschijnlijk al bekend zijn. Niet het antwoord dat je wilde horen, maar ik hoop dat het zo toch duidelijk is. 

9 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 6, 2025

Waarom een voorkeursbehandeling??? Niet doen KPN.

Geef dan de 65+ ook korting😎

Forum|alt.badge.img+7
  • November 6, 2025

Beste ​@Bart Jellema , wat bedoel je met ABP? Het pensioenfonds? Als dat zo is, zou het best een rare reden zijn om korting te krijgen denk ik. Krijg je dan ook korting bij energiebedrijven, winkels etc?

Bart Jellema
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 6, 2025

ABP is aandeelhouder 😉

Forum|alt.badge.img+7
  • November 6, 2025

Er vragen hier veel mensen om korting maar deze is wel origineelste 😀

• November 6, 2025

ABP is aandeelhouder 😉

Ja en? Wat zou dat? Die krijgen toch al flink rendement uitbetaald elk jaar?

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 6, 2025

ABP is aandeelhouder 😉

Ja en? Wat zou dat? Die krijgen toch al flink rendement uitbetaald elk jaar?

En dat rendement wordt opgebracht door klanten die (te) veel betalen voor hun abonnement.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 6, 2025

En dat rendement wordt opgebracht door klanten die (te) veel betalen voor hun abonnement.

(Te)veel betalen?? Een internetaansluiting is op water na de goedkoopste nutsvoorzienin denk ik. Kost nog geen € 1,50 per dag!!!

Bart Jellema
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 6, 2025

Wat doe je hier dan ?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 9, 2025

Hi ​@Bart Jellema, welkom allereerst bij onze community. 

Ik moet eerlijk toegeven dat ik dit ook voor het eerst tegenkom. 😊Los van de ontstane discussie kan ik aangeven dat hier niet speciaal een korting voor is. Ik verwacht ook niet dat dit in deze vorm zal komen, maar wie weet. 

Voor nu kunnen nieuwe klanten gebruik maken van de reguliere kortingen die bij jou waarschijnlijk al bekend zijn. Niet het antwoord dat je wilde horen, maar ik hoop dat het zo toch duidelijk is.