Skip to main content

Ik ben verhuisd. Heb vast internet en mobiel en dus hussel korting. Echter blijkt het aansluiten van mijn vast internet op de nieuwe locatie niet erg snel mogelijk te zijn. Daardoor staat mijn vaste internet nog steeds op het oude adres. Mijn mobiel echter al op het nieuwe adres.

Krijg net een mail dat ik daarom geen hussel korting meer krijg. Zelf mijn adres aanpassen in mijn KPN kan momenteel niet.

Dus moet ik nou echt mijn hussel korting kwijt raken omdat de KPN niet snel genoeg het vaste internet kan overzetten naar mijn nieuwe adres?

Ik heb geen zin om eindeloos te gaan chatten. Los het gewoon op en stop met het sturen van dat soort belachelijke emails.

mvg bob

Hoi @bob7ster, ik kan zelf helaas geen adressen wijzigen. Dat kan alleen via je MijnKPN, 0800-0402 of de chat op www.kpn.com/service

Echter zou je korting niet direct moeten vervallen, daar gaat wel even overheen.
Heb je al zicht op wanneer je je aansluiting actief hebt op je nieuwe adres?

 

*edit met dank aan JanD: vanuit het buitenland kun je ons bereiken op 0031612001200


MijnKPN lukt niet. Krijg de melding dat ik het adres momenteel niet kan wijzigen. Chat werkt ook niet echt. Word er continue af gegooid en 0800 0402 werkt niet vanuit het buitenland waar ik momenteel ben.

Ik ga verder ook niet meer reageren hier. Jullie kunnen toch niets regelen en ik heb wel wat beters te doen. Jullie kunnen niet eens mijn adres wijzigen. Waardeloos.

 

 


Hallo @bob7ster vanuit het buitenland kun je bellen met +31612001200

Succes.

Â