Heb ook een sim kids besteld voor mijn zoon en kan hem wel zien in mijn kpn. Maar kan geen Mb's delen met hem!! Kunnen jullie dit regelen??
Alvast bedankt.
Groet Gerben.Â
Â
*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
Â
Heb ook een sim kids besteld voor mijn zoon en kan hem wel zien in mijn kpn. Maar kan geen Mb's delen met hem!! Kunnen jullie dit regelen??
Alvast bedankt.
Groet Gerben.Â
Â
*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
Â
Hoi
Als dat niet lukt kan ik ook met je meekijken, ik heb alleen nog geen gegevens van je. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen met beide 06-nummers, de adresgegevens, naam en geboortedatum van de contracthouder en laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je na het invullen een seintje geeft weet ik dat ik met je mee kan kijken.
Dag Jasper, ik heb hem al geprobeerd aan te melden maar dit wil niet.
Profielgegevens zijn bijgewerkt, mocht ik nog wat vergeten zijn dan hoor ik dat wel.
Alvast bedankt.
Groet Gerben.Â
Dag Jasper, ik heb hem al geprobeerd aan te melden maar dit wil niet.
Profielgegevens zijn bijgewerkt, mocht ik nog wat vergeten zijn dan hoor ik dat wel.
Alvast bedankt.
Groet Gerben.Â
HoiÂ
Als dat niet lukt kan ik ook met je meekijken, ik heb alleen nog geen gegevens van je. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen met beide 06-nummers, de adresgegevens, naam en geboortedatum van de contracthouder en laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je na het invullen een seintje geeft weet ik dat ik met je mee kan kijken.
Hebben jullie al gekeken??
Hoi
HoiÂ
Helaas, kan ik tot op heden nog steeds geen mb's delen met mijn zoon!!
Dat is jammer
Dat is jammerÂ
Het duurde even, maar dan is het nu ook voor elkaar!
Super bedankt maar weer.
Groet Gerben.
Dat was gisteren nog snel geregeld
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.