Skip to main content

Er staan al diverse topics hier over kpn compleet, maar toch begin ik een nieuwe. 

Ik heb contact gehad met de klantenservice via Messenger en ook via de telefoon. 

Maar beiden kunnen geen uitsluitsel geven en op de website van KPN staan verschillende berichten over compleet, ook oude waar nog over fox wordt gesproken!!

Ik lees dat je niet meer kunt kiezen voor gratis ESPN bij KPN compleet, alleen nog voor het pluspakket, maar elders staat weer,dat je alleen nog maar 5 euro entertainment korting krijgt,geen gratis zender meer.

Ik heb nu gratis ESPN twv 12.99 en wil dat volgende week wisselen voor het pluspakket, omdat de competitie dan 3 weken stil ligt,dat deed ik elk jaar,ook in de zomer, zonder problemen. 

Dit kon simpel via de TV of anders via de app.

Beide kan niet meer,het kan alleen nog via de website, maar ik wil wel de garantie dat ik het in januari weer kan omdraaien, zoals in het verleden, maar dat kan tot nu toe niemand mij garanderen en ik kreeg het advies om voor de zekerheid dan maar niet te wisselen .

Graag heb ik zwart op wit,hoe het nu zit.

En als het wel zonder risico kan,waarom kan dat dan niet meer via de tv en de app?,dat was juist ze eenvoudig, zoals kpn het zelf noemde.

Hoi nee is langer geleden bijna 2 maanden krijg ook wel de optie wisselen maar op het moment dat Ik dat bevestig krijg ik de melding kan je wijziging niet opslaan


Wat raar dat het bij jou niet lukt @remcow :slight_frown:

Ik kijk graag even of ik het wél voor elkaar krijg! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan :slight_smile:

Ik heb het ingevuld de laatste 3 cijfers zijn ***

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Ik krijg een foutmelding te zien als ik het probeer :confused: Heb nu een achterliggende afdeling aangestuurd met de vraag of ze het daar wél voor elkaar krijgen!


Hoi nee is langer geleden bijna 2 maanden krijg ook wel de optie wisselen maar op het moment dat Ik dat bevestig krijg ik de melding kan je wijziging niet opslaan

Ik wil voor jou ook even kijken of het mij wél lukt! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.


Goedemorgen

ik heb al met de klantenservice gebeld is een storing bij kpn wordt opgelost 


Goedemorgen

ik heb al met de klantenservice gebeld is een storing bij kpn wordt opgelost 

Er was inderdaad een storing met het activeren van zenderpakketten, het was mij echter niet duidelijk dat het wisselen bij KPN Compleet daar ook onder te lijden had. Is het jou inmiddels wel gelukt om te wisselen?


Goedemorgen 

 

nee nog niet er is een ticket aangemaakt met de storing maar ik heb nog geen berichtje dat het is opgelost 


Goedemorgen 

 

nee nog niet er is een ticket aangemaakt met de storing maar ik heb nog geen berichtje dat het is opgelost 

Ik heb begrepen dat momenteel niemand kan wisselen,op welke manier dan ook. 

Eerst kon het niet meer via de tv ,toen ook niet meer via de app, alleen nog via de website, maar dat laatste kan nu ook niet meer. 

Wijziging niet doorgevoerd staat er te lezen.

Ik weet dat Maja haar best doet👍,maar KPN heeft de boel niet op orde, dit duurt veel te lang.


Klopt er is maar een afdeling die het kan regelen voor je kan even duren 


Goedemorgen 

 

nee nog niet er is een ticket aangemaakt met de storing maar ik heb nog geen berichtje dat het is opgelost 

Ik heb begrepen dat momenteel niemand kan wisselen,op welke manier dan ook. 

Eerst kon het niet meer via de tv ,toen ook niet meer via de app, alleen nog via de website, maar dat laatste kan nu ook niet meer. 

Wijziging niet doorgevoerd staat er te lezen.

Ik weet dat Maja haar best doet👍,maar KPN heeft de boel niet op orde, dit duurt veel te lang.

Zelf kan ik nog steeds op alle 3 de manieren wisselen, althans ik krijg overal de optie :slight_smile: Er is dus niet een algemeen probleem gaande, maar het is wel duidelijk dat niet niet bij iedereen goed werkt. 

Waar krijg je precies te zien dat de wijziging niet door is gevoerd? Lukt het je om een foto of screenshot te plaatsen van die melding? En wil je graag dat ik kijk of het mij nu wel lukt om je pakket te wisselen?


 


Bovenstaande krijg je dus te zien.

Je drukt op wijzigen en dan na een paar seconden krijg je deze melding.


Klopt deze melding krijg ik via de tv en app helemaal geen mogelijkheid


Bedankt, ik ga hier weer mee aan de slag!


Goedenavond 

 

probleem is opgelost door kpn wisselen werkt weer zowel op de site tv en app 


Hier niet.

Voor de zekerheid de app opnieuw geïnstalleerd, maar ik zie niet eens de optie om te wisselen, er staat alleen dat ik kan wisselen via de site, maar daar krijg ik nog steeds de melding :wijziging niet bijgewerkt.

Kun je in detail vertellen hoe je het gedaan hebt?,liefst met screenshot van het scherm waar je daadwerkelijk wisselt.


Heb net gewisseld kan dus niet nog een keer gewoon kpn bellen probleem uitleggen lossen ze het voor je op duurt  wel een weekje dan krijg je een mail en werkt het weer 


Je hoeft niet nog een keer te wisselen, dat kan sowieso niet. 

Ik vroeg om een screenshot van het scherm dat je ziet voordat je de laatste klik uitvoert.

Ik ga niet bellen, eeuwig in de wacht,net als vrijdag,dat is niet de oplossing. 


Sinds vanochtend is wisselen via de tv ontvanger weer mogelijk, Maja bedankt 👍👍


Helemaal top!

Ik heb nog geen terugkoppeling van ze ontvangen, maar dat betekent natuurlijk niet dat ze niks gedaan hebben :wink::blush:

Sorry dat het allemaal zo lang heeft moeten duren voordat het weer volledig in orde was, maar blij dat dat toch gelukt is!